۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۶۷۶۸۰۴
نایب رییس سازمان حوزه های علمیه شیعه پاکستان:

سازمان ملل و سازمان های جهانی هتاک به قرآن کریم را محاکمه کنند

سازمان ملل و سازمان های جهانی هتاک به قرآن کریم را محاکمه کنند
حجت الاسلام والمسلمین حیدری جسارت رییس سابق موقوفات شمال هند به ساحت  مقدس قرآن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر کرم علی حیدری المشهدی نایب رییس سازمان حوزه های علمیه شیعه پاکستان، با صدور پیامی جسارت رییس سابق موقوفات شمال هند به ساحت مقدس قران را به شدت محکوم کرد و گفت: سازمان ملل و سازمان های جهانی هتاک قرآن کریم، وسیم رضوی هندی را اعدام کنند.

وی با بیان این که قرآن کریم حقیقتی تحریف ناپذیر است و حتی اعراب قرآن کریم نیز جابجا نشده است، ابراز داشت: کسانی که سخںی از تحریف لفظی و محتوای، ظاهری و باطنی قرآن کریم به میان آورند از محدوده دین مبین اسلام خارج اند.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که قرآن کریم فقط کتاب الهی نیست بلکه حامل دستور خداوند و ضابطه حیات برای بندگان بر روی زمین است، تاکید کرد: منکرین صیانت قران کریم از تحریف، یزید زمان و پیروان آن وجود پلید اند.

نایب رییس سازمان حوزه های علمیه شیعه پاکستان با بیان این که یزید جنایت کار، قاتل امام حسین(ع) و شاربُ الخمر نیز زمانی منکر نزول قرآن کریم بود و آنرا بازی بنی هاشم برای رسیدن به قدرت اعلام می کرد، گفت: یزید چنانکه مجرم و قاتل خانواده پیامبر اسلام است، با انکار وحی و نزول قرآن کریم مجرم دین مبین اسلام نیز به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با تاکید به این که اقدام شنیع وسیم رضوی رییس سابق موقوفات ایالت اتراپرادیش هند، دل میلیون ها مسلمانان جهان را به درد آورده است، ادامه داد: دولت هند این فرد نفرت انگیز را محاکمه و اعدام کند.

وی در آخر سخنان خود خطاب به مراجع تقلید، مفتیان جهان، روحانیون و رهبران دینی گفت: اقدام شنیع وسیم رضوی رییس سابق موقوفات ایالت اتراپرادیش هند در خصوص حذف کردن ۲۶ آیه موبوط به جهاد در قران کریم را به شدت محکوم کنند و سازمان ملل، سازمان های جهانی، اتحادیه جهان اسلام و اتحادیه عرب را برای محاکمه و اعدام این فرد خطا کار تحت فشار قرار دهند، امیدواریم بزودی دچار عذاب الهی خواهد شد.

یاد آوری می شود که وسیم رضوی رییس سابق موقوفات شیعه ایالت اتراپرادیش هند روزهای گذشته به دیوان عالی هند برای حذف ۲۶ آیات مربوط به جهاد دادخواست ارائه کرده است که با خشم جامعه اسلامی هند روبرو شده است./۹۸۸/

ارسال نظرات