۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۷۶۸۶۴
امام جمعه ازنا:

رسالت پاسداران پاسداری از تداوم راه انقلاب است

رسالت پاسداران پاسداری از تداوم راه انقلاب است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند رسالت پاسداران را پاسداری از تداوم راه انقلاب عنوان کرد و گفت: پاسداران ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، شامگاه سه شنبه در آستانه روز پاسدار، در دیدار با جمعی از پاسدارن شهرستان ازنا که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: رسالت سپاه پاسداران به عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب و پاسداری از تداوم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ازنا بیان کرد: پاسداران ادامه دهنده راه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در دفاع از آموزه‌های اسلامی و انقلابی هستند و این مسیر را با قدرت ادامه می دهند.

وی افزود: ثبات كنوني كشور در منطقه مديون رشادت ها و ايثارگری نيروهای مسلح به ویژه پاسداران عزيز است.

امام جمعه ازنا عنوان داشت: بی شك بسياری از دستاوردها و پيشرفت هاي كشور در زمينه های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش هاي بي وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پاسداری از حریم ولایت وظیفه پاسداران است

حجت الاسلام سپهوند خاطر نشان كرد: پاسدار بودن و پاسداری از حريم ولايت فقیه و ارزش های اسلامی، افتخار عظيمی است كه اجری بزرگ در پيشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد که این وظیفه خطیر و بزرگ بر عهده پاسداران جان بر کف می باشد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یااَباعَبْدِاللَّهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
0
0