۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۷۶۸۷۲
مدیر خانه فناوری های فرهنگی اصفهان:

کاریزمن چهار رویداد ایده پردازی الگوی آشتی و مصالحه است

کاریزمن چهار رویداد ایده پردازی الگوی آشتی و مصالحه است
اصفهان ـ حجت الاسلام امینی گفت: رویداد کاریزمن چهار با موضوع ایده پردازی الگوی آشتی و مصالحه با گستره ملی ویژه فعالان فرهنگی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام  صادق امینی، مدیر خانه فناوری های فرهنگی اصفهان، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام، گفت: تحکیم و تقویت خانواده از مهمترین سفارش های دین اسلام و یکی از لوازم قِوام جامعه و فرهنگ است.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: آنگاه که بین زن و شوهر نشانه‌های اختلاف آشکار می شود و پیش از رسیدن به بحران و انشقاق بین آنها به سفارش قرآن کریم باید با حَکمیت و مصالحه از بروز آسیب طلاق و جدایی پیشگیری کرد.

وی در ادامه افزود: از دیرباز در سنت و سیره جامعه اسلامی حکمیت با ورود ریش سفیدان و بزرگترها رواج داشته است. لیکن امروزه به اقتضای فرهنگ، سبک زندگی، دامنه تغییرات اجتماعی و روحیه و شخصیت نسل نوخاسته لازم است شیوه و الگوی حکمیت و آشتی به روز شده و متناسب با زمان اجرا شود.

مدیر خانه فناوری های فرهنگی اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد کاریزمن چهار تصریح کرد: بر این اساس در این رویداد تلاش می‌کنیم تا با مشارکت آحاد مختلف جامعه به ویژه اولیاء تربیتی، مبلغان دینی، مشاوران و فعالان فرهنگی بهترین و موثرترین الگوهای مصالحه را به دست بیاوریم.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این رویداد میتوانند به صورت فردی و گروهی ایده ها و طرح های پیشنهادی خود برای دستیابی به الگوی مصالحه و آشتی متناسب با اقتضای امروز فرهنگ و جامعه را به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

مدیر خانه فناوری های فرهنگی اصفهان با اشاره به ضرورت توجه ویژه به مباحث حوزه خانواده، اظهار کرد: به منظور تبیین دقیق موضوع رویداد و مشارکت دقیق تر در ایده پردازی، تعدادی فایل صوتی و تصویری از اساتید مرتبط در اختیار مخاطبین قرار داده می شود، انتظار می رود که علاقمندان با توجه و دقت به این فایل‌ها و با توجه به موضوع و محور اصلی رویداد ایده های خود را ارسال نمایید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ایده پردازی در این حوزه میتوانند تا 5 فروردین 1400 با مراجعه به نشانی اینترنتی Dte.bz/ashti اطلاعات تکمیلی را مطالعه و ایده اولیه خود را ثبت نمایند./1304/

کاریزمن چهار رویداد ایده پردازی الگوی آشتی و مصالحه است

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات