۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۶۷۶۸۸۴

پذیرش مدرسه عالی قضاوت و مرکز تخصصی فقه و حقوق

پذیرش مدرسه عالی قضاوت و مرکز تخصصی فقه و حقوق
مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی برای مدرسه عالی قضاوت و مرکز تخصصی فقه و حقوق از میان طلاب علاقمند و واجد شرایط با اعطای دانشنامه رسمی حوزوی دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی برای مدرسه عالی قضاوت و مرکز تخصصی فقه و حقوق برای سال تحصیلی ۱۴۰۰/۱۴۰۱ در دو سطح ۲ و ۳ از میان طلاب علاقمند و واجد شرایط با اعطای دانشنامه رسمی حوزوی دانش‌پژوه می‌پذیرد.

تقویت بنیه فقهی اصولی طلا با بهره گیری از استادان فاضل، آموزش دروس تکمیلی متناسب با گرایش تخصصی طلاب، طراحی و اجرای برنامه های علمی آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از امکانات کتابخانه و رایانه‌ای مجتمع، پایش مستمر وضعیت دروس فقه و اصول حوزه توسط استادان و مشاوران عالی مجتمع و ارائه مشاوره‌های علمی به طلاب و خانواده‌های آنها از مزایای تحصیل در مجتمع فقه حقوق و قضای اسلامی است.

همچنین تحصیل کنندگان در این مجتمع از مزایای دیگری همچون اخذ موضوع، نگارش و دفاع پایان نامه ها و رساله های پایانی در مجتمع، برگزاری جلسات و کارگاه های تهذیبی و فرهنگی برای خانواده ها، اعطای دانشنامه رسمی حوزه به فارغ التحصیلان، کمک هزینه تحصیلی وامکانات خوابگاهی بهره مند خواهند شد.

لازم به ذکر است داشتن پرونده آموزشی فعال در حوزه، موفقیت در مراحل آزمون و مصاحبه تشخیصی، تعهد اختصاص فرصت کافی، تعهد رعایت مقررات آموزشی و عمومی مجتمع، تعهد شرکت در برنامه‌های موظفی حوزه مطابق قوانین مرکز مدیریت حوزه های علمیه در مدت تحصیل در مجتمع از جمله شرایط عمومی پذیرش در این مجتمع است.

همچنین اتمام سطح یک تحصیلی حوزه تا پایان شهریور ۱۴۰۰ و حداکثر سن برای ورودی سیکل ۲۳ سال، دیپلم ۲۶ سال و بالاتر به نسبت مدرک تحصیلی حداکثر تا ۲۹ سال از شرایط اختصاصی سطح دو(حقوق و قضای اسلامی، فقه و حقوق) است

همچنین داوطلبان سطح ۳ (حقوق خصوصی؛ حقوق جزا و جرم شناسی؛ فقه و حقوق خصوصی؛ فقه و حقوق جزا و جرم شناسی؛ فقه و حقوق خانواده؛ فقه و حقوق عمومی) نیز باید دارای دو شرط اتمام پایه هشتم تحصیلی حوزه تا پایان شهریور ۱۴۰۰ و حداکثر سن برای ورودی سیکل ۲۵ سال، ورودی دیپلم ۲۹ سال و بالاتر به نسبت حداکثر ۳۲ سال باشند.

مهلت ثبت نام در مجتمع فقه و قضای اسلامی تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه مراجعه کرده www.mfeqh.ir و یا با شماره تلفن 025332941052 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضاحدادی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
سلام چگونه می توانم در موسسه قضا ثبت نام کنم
0
0
هادی
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
@imfeqh
از طریق پیام رسان ایتا پیگیری کنید
هادی
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
@imfeqh
از طریق پیام رسان ایتا پیگیری کنید