۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۶۷۷۱۳۲
مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران خبر داد:

برگزاری پویش همدلی برای ظهور + لینک

برگزاری پویش همدلی برای ظهور + لینک
مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران از برگزاری پویش همدلی برای ظهور به مناسبت سالروز ولادت امام عصر(عج) ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم ماندانا جلالی مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: همزمان با بهار طبعیت که مصادف با روزهای پر نور و پر سرور فرا رسیدن سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است، همه با هم فضای مجازی را آکنده از عطر و نام ایشان می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا پویش همدلی برای ظهور از سوی اداره کل تبلیغ معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ویژه طلاب خواهر برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: خواهران طلبه در این پویش می توانند تولیدات خود شامل عکس نوشته، پوستر، کلیپ، پادکست، متن ادبی، شعر، دلنوشته و... را در فضای مجازی (پیام رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ) با هشتگ‌های «#همدلی_برای_ظهور، #عید_نو_عهد_نو و #نیمه_شعبان» منتشر کرده و نشانی آن را به اداره کل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه می توانند با مراجعه به لینک http://poll.whc.ir/694624 جهت مشارکت در پویش همدلی برای ظهور ثبت نام کنند.

خانم جلالی در پایان گفت: آثار ارسالی بعد از میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) بررسی و به قید قرعه به 5 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات