۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۶۷۷۲۸۳
رییس سازمان بازرسی کشور:

رفع موانع تولید، شاخصه حرکت به سمت رشد و توسعه است

رفع موانع تولید، شاخصه حرکت به سمت رشد و توسعه است
حجت الاسلام والمسلمین درویشیان رفع موانع تولید را شاخصه حرکت به سمت رشد و توسعه عنوان کرد و گفت: این مهم در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی لرستان که در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار لرستان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات  فرا روی تولید و صنعت گفت: برخی از این مشکلات مربوط به نگاه‌های ملی و برخی از قوانین و مقرراتی است که باید اصلاح شود.

رییس سازمان بازرسی کشور با اشاره به نام گذاری سال به تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: تحقق این مهم در راستای رفع مشکلات کشور و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت ضروری است.

شناسایی موانع تولید و تلاش برای برطرف سازی آنها

وی بر ضرورت برطرف سازی موانع سر راه تولید تأکید کرد و ادامه داد: این مهم در اولویت قرار دارد و هم اکنون نیز برخی از موانع فرا روی تولید، صنعت و اشتغال شناسایی شده و در حال پیگیری است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان بیان کرد: موانع مربوط به قوانین باید با اولویت نسبت به آن قوانینی که بیشتر مورد ابتلا است از طریق مجلس شورای اسلامی یا برخی از مقررات که مربوط به دستگاه‌های دولتی، هیأت وزیران یا برخی از وزارت خانه‌ها ست اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه در مرکز کشور پیگیر رفع مشکلات هستیم، تصریح کرد: در استان ها نیز باید با بررسی مشکلات موانع را شناسایی و آنچه را که مربوط به مرکز است، منعکس کنند تا ما در مرکز پیگیری شود و در رفع مشکلات اقدامات گسترده ای انجام شود./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
پس چرا نتیجه دادگاه مفسدین و متهمین موسسه مالی اعتباری فرشتگان-کاسپین منجمله ... غارتگران اموال مردم ، سپرده گزاران و همدستانشان در بانک مرکزی توسط دادگاه انقلاب اعلام نمی گردد؟!!!
0
0