۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۷۷۴۸۱

درگذشت عالم برجسته پاکستان و صدور پیام های تسلیت رهبران و شخصیت های دینی

درگذشت عالم برجسته پاکستان و صدور پیام های تسلیت رهبران و شخصیت های دینی
یکی از علمای برجسته شیعه پاکستان پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ نوروز علی نجفی مدیر حوزه علمیه جعفریه کراچی  پاکستان، پس از سپری نمودن یک دوره طولانی بیماری، امروز صبح پس از ادای فریضه نماز فجر، ندای حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی آموزش های ابتدای حوزوی را در کشور پاکستان فراگرفت و سپس برای تحصیل سطوح عالی حوزوی به حوزه علمیه نجف اشرف عراق سفر کرد و نزد اساتید بزرگ همچون آیات عظام سید محسن الحکیم، سید ابوالقاسم خوئی، سید محمد باقر الصدر علوم محمد و آل محمد علیهم السلام را فراگرفت.

وی پس از بازگشت به کشور پاکستان به امور تبلیغی و تربیت طلاب علوم دینی پرداخت و درحال حاضر تعداد زیادی از شاگردان و تربیت یافتگان ایشان در حوزه های علمیه قم ایران و نجف و اشرف عراق مشغول به تحصیل علوم و معارف اهلبیت علیهم السلام اند، و همچنین مبلغان قابل توجهی در سراسر پاکستان و جهان به امر مقدس تبلیغ دین اسلام مشغول اند.

علما، روحانیون، رهبران دینی، اساتید حوزه و دانشگاه ها و طلاب با صدور پیام ها جداگانه ای درگذشت این عالم ربانی را به خانواده ایشان تسلیت گفته انرا ضایعه ای بزرگ برای جامعه علمی پاکستان تلقی نمودند اند./988/

ارسال نظرات