۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۷۷۶۲۹

برگزاری دوره آنلاین تبلیغ دینی در فضای مجازی

برگزاری دوره آنلاین تبلیغ دینی در فضای مجازی
دوره آنلاین تبلیغ دینی در فضای مجازی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره آنلاین تبلیغ دینی در فضای مجازی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

جریان شناسی فضای مجازی با توجه به تبلیغ ماه مبارک رمضان و جریانات پیش رو، اصل پاسخگویی به شبهات فضای مجازی، چالش های امنیتی فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن، اصول شبکه سازی در تبلیغ ماه رمضان به صورت مجازی و غیر مجازی، شناخت ابزارهای مهم در بستر وب، مخاطب‌شناسی در بستر فضای مجازی، قالب های تولید محتوا، بستر شناسی در بعد تبلیغ، موضوع شناسی، تیترنویسی، شایعات و تحریفات در فضای مجازی و تکنیک های انتشار ویروسی محتوا از سرفصل های این دوره آنلاین است.

شرکت کنندگان در دوره آنلاین تبلیغ دینی در فضای مجازی از مزایایی همچون گواهینامه دیجیتالی رایگان، اهدای توشه دیجیتال تبلیغی، جلسه پرسش و پاسخ و ارتباط مستقیم با اساتید دوره بهره مند خواهند شد.

این دوره مجازی از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار خواهد شد و حجج الاسلام ماندگاری، حسین صادقی، عباس صالحی و مهندس مصطفی ضابط اساتید آن هستند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تخفیف ویژه برای شرکت در دوره می توانند عدد ۱ را به آیدی @Webinar_support ارسال کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
به نام خدا
کجا برگزاری میکنه؟
0
0