۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۷۷۸۵۶
به علت شرایط ناپایدار کرونا؛

ابهام درباره نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه کرمانشاه

ابهام درباره نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه کرمانشاه
کرمانشاه ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: به علت وضعیت ناپایدار کرونا هنوز نمی توان درباره نحوه برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه در کرمانشاه تصمیم گیری و اطلاع رسانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های اجتماعی از سوی جامعه باعث گردید که دوباره کشور و استان کرمانشاه در بحث کرونا به وضعیت قرمز برگردد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: استمرار این وضعیت باعث تعطیلی مدارس علمیه در سطح استان کرمانشاه شده است به گونه ای که در شهرستان هایی که توسط ستاد کرونا، وضعیت قرمز اعلام گردید، تمامی مدارس علمیه تعطیل خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی بیان کرد: در شهرستان هایی که دارای وضعیت نارنجی هستند، کلاس های درس طلاب به صورت تلفیقی یعنی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه به برگزاری آزمون پذیرش حوزه علمیه در این استان اشاره کرد و گفت: طبق زمان بندی های صورت گرفته زمان برگزاری آزمون پذیرش تیرماه ماه سالجاری می باشد، ولی با توجه به ناپایدار بودن وضعیت کرونا در جامعه نحوه برگزاری این آزمون در هاله ای از ابهام است.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری این آزمون ورودی به صورت دستورالعمل از طریق مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور ابلاغ خواهد شد و هنوز نمی توان درباره نوع برگزاری این آزمون تصمیم گیری و اطلاع رسانی نمود./1400/

ارسال نظرات