۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۷۷۸۶۵
دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۸۵ هزار و ۱۳۶ نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۸۵ هزار و ۱۳۶ نفر رسید
لرستان - کوشکی با بیان اینکه هزار و ۲۱۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است، گفت: آمار مبتلایان به ۸۵ هزار و ۱۳۶ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مریم کوشکی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در لرستان، اظهارداشت: تاکنون ۲۸۰ هزار و ۶۰۳ نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه پاسخ ۲۷۶ هزار و ۲۰۶ نمونه داده شده است، افزود: از این تعداد ۱۹۱ هزار و ۶۴ نمونه منفی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۱۳ ابتلای جدید به کرونا و شش فوتی کرونایی در لرستان اعلام شده است، ادامه داد: آمار مبتلایان به کرونا تاکنون به  ۸۵ هزار و ۱۳۶ نفر رسیده است.

کوشکی یادآور شد: هم اکنون نیز ۸۳۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های لرستان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتای شیوع این ویروس تاکنون نیز یک هزار و ۴۳۳ نفر به علت ابتلابه بیماری کرونا در استان لرستان فوت کردند.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به وضعیت قرمز همه شهرستان های استان از نظر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: لرستان جزو 12 استانی است که در کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا دارای وضعیت قرمز است.

تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار به مدت 10 روز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به خیز چهارم کرونا در استان افزود: متأسفانه تعداد مبتلایان و مرگ ناشی از بیماری همچنان در لرستان در حال افزایش است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کرده و رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند، ادامه داد: بیمارستان‌های سطح استان بخش‌های بیشتری را برای درمان بیماران کرونایی آماده و تجهیز کرده‌اند.

خادمی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا و جلوگیری از گسترش این ویروس جز مشاغل گروه یک، مابقی مشاغل به مدت 10 روز تعطیل شده اند./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات