۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۷۷۸۶۶
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات ۱۴۰۰ سنگ بنای محکمی برای دهه پنجم انقلاب است

انتخابات ۱۴۰۰ سنگ بنای محکمی برای دهه پنجم انقلاب است
خوزستان - آیت الله حیدری گفت: انتخابات ۱۴۰۰ سنگ بنای محکمی برای دهه پنجم انقلاب است به گونه‌ای که می‌توانیم گام دوم انقلاب را با قدرت و بصیرت مضاعف ادامه دهیم.
آیت الله محسن حیدری آل کثیر، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، انتخابات را عاملی مهم و پیش برنده در راستای اهداف انقلاب اسلامی، تثبیت امنیت و اقتدار ملی خواند و بیان داشت: نظام مورد اقبال مردم، نظامی قوی است که ملت به آن امیدوارند و دشمنان از هیبتش نمی‌توانند آسیبی بر آن وارد کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت شرکت در انتخابات عنوان داشت: با توجه به تأثیرات انتخابات در اقتدار ملی، افزایش امیدواری نسبت به آینده و عملکرد بهتر در امور اجرایی، حضور افراد واجد شرایط پای صندوق رأی ضروری است.

آیت الله حیدری با اشاره به آینده روشن جمهوری اسلامی گفت: بدقولی‌های دولت منتخب در گذشته نباید موجب ناامیدی نسبت به آینده شود.

وی جمهوری اسلامی ایران را کشوری قوی دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای ملتی قوی، امیدوار و ظرفیت‌های بی نظیر مادی، معنوی، راهبردی و ژئوپولوتیک است؛ بنابراین باید با حضور خود در انتخابات پیش رو آینده کشور را رقم بزنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به خیانت‌های آمریکا در خصوص برجام اشاره داشت و گفت: غرب و آمریکا به دلیل خیانت‌های اخیر خود در رابطه با تحمیل برجام و بی وفایی علیه آن ضربه‌هایی را به اقتصاد ایران وارد کردند.

آیت الله حیدری با تأکید بر تشکیل دولتی جوان و انقلابی افزود: اعتماد بی جا دولت وقت به آمریکا موجب افزایش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شد؛ بنابراین ملت ایران باید در صدد تشکیل دولتی برآید که فریب این وعده‌ها را نخورد.

وی انتخابات ۱۴۰۰ را سرنوشت ساز دانست و تصریح کرد: انتخابات ۱۴۰۰ سنگ بنای محکمی برای دهه پنجم انقلاب است به گونه‌ای که می‌توانیم گام دوم انقلاب را با قدرت و بصیرت مضاعف ادامه دهیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به شبهه پراکنی‌های دشمن در خصوص تقلب انتخاباتی و انتخابات مهندسی شده در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: شبهه پراکنی‌های دشمن در زمان انتخابات مسئله تازه‌ای نیست؛ نمونه آن را در فتنه ۸۸ شاهد بودیم که لطف خدا، حضور مردم و سلامت انتخابات توطئه دشمن را آشکار ساخت.

آیت الله حیدری افزود: کنوانسیون مدیریت و اجرای انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای قانون گذاری شده که هیچ گونه قابلیتی در خصوص تقلب سرنوشت ساز و انتخابات مهندسی شده ندارد و به یقین صحبت‌های دشمنان مورد توجه ملت ایران قرار نمی‌گیرد.

وی در پایان به شاخصه‌های نامزد اصلح اشاره داشت و گفت: نامزد اصلح باید متدین، شجاع، بصیر، متخصص و اهل مشورت باشد؛ در واقع کسی می‌تواند مشکلات فعلی کشور را برطرف کند که فرهنگ ما می‌توانیم را باور داشته باشد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
وحید مهاجرنژاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
این انتخابات اهمیت زیادی داره.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
همانطوری که بسیاری از علما و مراجع تقلید بزرگوار متذکر شده اند، خروج آیت ا…رئیسی در حال حاضر و باتوجه به کارنامه درخشانی که از خود در گام دوم انقلاب با توجه به اقدامات تحولخواهانه ، عدالتخواهانه و بخصوص در مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته اند تا قبل از اینکه این اقدامات را به قله اوج خود و به نقطه ای بدون بازگشت در دستگاه قضایی کشور بعد از گذشت ۴۰ و اندی سال صبر مردم برسانند بنحوی که ساختار و پیکر بندی قوه قضاییه بعنوان پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی به فرم و قالبی در آید که هر فرد دیگری که در راس قوه قضاییه قراربگیرد نتواند آرمان و هدف دیگری را بر خلاف ایشان در دستگاه قضایی دنبال نماید و یا خدایی نکرده فرصت و مجالی برای مفسدین و دانه درشت های اقتصادی ایجاد نماید می تواند خسارت، عقبگرد ، هزینه و هدر رفت منابع جبران ناپذیر بزرگی برای نظام بوده و دستگاه قضایی کشور را به شرایط قبل از تصدی ایشان سوق دهد.!!!
در حالی که آیت ا… رئیسی می توانند همانطوری که در برنامه اعلامی به محضر مقام معظم رهبری مد ظله العالی فرموده اند ماموریتشان را در جهت ایجاد تحول در دستگاه قضایی کشور در سه سال باقی مانده تکمیل نموده،دستگاه قضایی کشور را به نقطه بدون بازگشت تحولی و ساختاری رسانده و سپس با توجه به اقتضائات و ضرورت مسائل آینده حتما در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ شرکت نمایند .
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
درحالی که بعد از هر انتخابی یک گرانی شدید و کمر شکن پاداش حضور مردم در انتخابات است چه فایده درحالی که قانون اساسی کشور نادیده گرفته میشود وانواع تظلمات بر مردم جاری میشود وفریاد رسی نیز وجود ندارد وقوه قضائیه هم فقط شعار میدهد و اقدام گزینشی می کند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
حضور در انتخابات یک امر معنوی است و سبب رشد اسلام و تشیع می‌شود و با حضور در انتخابات یک گام عبادی برمی‌داریم که موجب خشم و قهر دشمنان می‌شود.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
اگر می‌خواهیم در تصمیمات کلان کشور سهمی داشته باشیم باید در انتخابات شرکت کنیم. به وسیله شرکت در انتخابات است که مردم جامعه به یک اجتماع می‌رسند. از نظر شرعی و حکم مراجع و فتوای مقام معظم رهبری باید همه مردم در انتخابات حاضر شوند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
ما چون صاحب اراده هستیم پس باید در انتخابات شرکت کنیم و با شرکت در انتخابات در راستای منافع ملی و تقویت هژمونی قدرت گام برمی‌داریم. هر گرایش و سلیقه‌ای که داریم باید فعالانه در انتخابات حاضر شویم.
1
0
سارا محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴
انقلاب و نظام ما پشتوانه مردمی دارد و با رای مردم پیروز شده است. ما با همین مردم بوده که توانسته‌ایم در مقابل مشکلات و دشمنان بایستیم. اگر حضور مردم در تمام عرصه‌ها نبود ما اکنون اینجا نبودیم. این مردم هستند که همیشه در صحنه حضور دارند و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور ارزشمند مردم در انتخابات هستیم.
1
0
محمد عرب
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
دشمنان همواره سعی کرده‌اند که در بین ما تفرقه ایجاد کنند و می‌خواهند از سلیقه‌های مختلف و شخصیت‌های مختلفی که در جامعه حضور دارند به نفع خود استفاده کنند اما مردم با حضور در انتخابات می‌توانند دشمنان را مایوس کنند. ما با شرکت در انتخابات برای آینده نظام تصمیم می‌گیریم و مردم خود می‌دانند که با حضور در انتخابات می‌توانند در تصمیمات جامعه تاثیرگذار باشند.
1
0
ساسان شایسته
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
شرکت در انتخابات حق است به دلیل اینکه به وسیله رای مردم آن‌ها خود آینده جامعه و خانواده خود را می‌سازند و تکلیف است چون ما در قبال اسلام، انقلاب و خون شهدا مسئولیت داریم.
1
0
خانم احدی
Iran, Islamic Republic of
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
انتخابات به نوعی یک دخالت و تصمیم گیری برای حاکمیت است. ما نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم و باید در صحنه حاضر شویم چرا که در این صورت است که به ماندن و چگونه زیستن خود اهمیت داده‌ایم.
1
0