۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۷۷۸۷۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کار نیرو‌های امنیتی پیشگیری از بروز مفاسد است

کار نیرو‌های امنیتی پیشگیری از بروز مفاسد است
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای امنیتی در وهله اول از بروز خطرات و مفاسد پیشگیری می‌کنند چراکه به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی با حضور در سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان‌جنوبی ضمن تبریک ایام میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، خطاب به کارکنان این سازمان اظهار داشت: فرصتی که شما دارید فرصت بسیار مهمی و ویژه‌ای است، چرا که توفیق خدمت در مجموعه‌ای را دارید که با ظلم، نفاق و فساد در جنگ است.

وی با بیان اینکه کار نیرو‌های امنیتی اطلاعاتی از چند جهت حائز اهمیت است، افزود: نیروهای امنیتی در وهله اول از بروز خطرات و مفاسد پیشگیری می‌کنند چراکه به قول معروف پیشگیری بهتر از درمان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: گاهی یک فتنه و جرمی در لایه‌های پنهان جامعه در حال شکل‌گیری است که کسی مطلع نیست و این در حالی است که اگر فساد شکل بگیرد برای مقابله با آن باید هزینه‌های زیادی پرداخت شود، بنابراین کار نیرو‌های اطلاعاتی پیشگیری از این فتنه قبل از فساد است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ناامن کردن جامعه برای مفسدان را از دیگر تأثیرات کار سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و گفت: اگر جامعه بخواهد امنیت داشته باشد، باید افراد مفسد احساس ناامنی کنند.

وی عنوان داشت: سرباز گمنام باید در هر زمانی که فسادی در حال شکل‌گیری است، بدون در نظر گرفتن ملاحظه هیچ چیز و هیچ کس، به موقع و در اسرع وقت دست به کار شود و هیچ مهلتی به افراد متخلف برای توجیه و فرار ندهد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه برخورد‌ها چه در قوه قضائیه و چه در نیرو‌های امنیتی باید بر اساس قانون هوشمندانه، به موقع و با سرعت انجام شود، اضافه کرد: آنچه در قوه قضائیه کارآمد است اجرای به موقع حکم است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تأکید کرد: اقتدار در نیرو‌های امنیتی و قضایی خیلی به نفع مردم است، چرا که هم نسل آن‌ها سالم می‌ماند، هم امنیت آن‌ها تامین می‌شود.

ارسال نظرات