۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۷۷۹۴۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر:

مهمترین سلاح در مقابل جنگ ادراکی دشمن تبیین و روشنگری است

مهمترین سلاح در مقابل جنگ ادراکی دشمن تبیین و روشنگری است
خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: امروز دشمن سعی در انحراف افکار عمومی دارد و وظیفه  و سلاح ما در مقابل این انحرافات تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی عمومی است.    
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، برگزاری انتخابات را یکی از افتخارات مهم نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: به جرأت می‌توان گفت کمتر کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران انتخابات را به صورت واقعی برگزار می‌کند و رأی مردم به درستی اعمال می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۲ سال بیشترین انتخابات را برگزار کرده است عنوان داشت: انتخابات فرارو از این جهت حائز اهمیت است که نخستین انتخابات در سال ۱۴۰۰ پس از اقدام ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام رستگار حضور حداکثری آگاهانه، انتخاب دولتی انقلابی و جوان را از مسائل قابل اهمیت در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و تصریح کرد: انتخاب دولت جوان به معنای سن افراد نیست؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب حاج قاسم ۶۳ ساله را فردی جوان خواندند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در تعیین سرنوشت ۸ ساله کشور گفت: به صورت معمول انتخابات در ایران ۸ ساله است؛ بنابراین ما ۸ سال در گرو انتخاب خود قرار می‌گیریم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) رمز تحقق شعار سال را در گرو انتخاب دولتی انقلابی، جهادی و جوان خواند و اظهار داشت: با انتخاب دولتی انقلابی و جوان می‌توانیم شاهد شکوفایی در بخش تولید باشیم همانگونه در ۴۲ سال گذشته شاهد موفقیت‌های کسب شده علمی، نظامی، هسته‌ای و ... از سوی نیرو‌های جهادی بوده ایم.

 حجت الاسلام رستگار عقب ماندگی‌های کشور را نتیجه اعتماد به غرب دانست و ابزار داشت: در زمان حکومت لیبرال‌ها کشور موفقیت‌های چندانی نداشت، نگاه به خارج نه تنها مشکلات کشور را حل نکرد بلکه قفل مضاعفی بر گره آن افزود.

وی رقم خوردن فرمایشات مقام معظم رهبری را مسئله‌ای مهم و تأثیرگذار در روابط بین المللی، منطقه‌ای و حصول موفقیت‌های داخلی خواند و بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند با تکیه بر نیروی داخلی و انتخاب دولتی جوان به یاری خدا می‌توان از مرحله سوم انقلاب گذر کرد و تمدن اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) با اشاره به راهبرد‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم نسبت به حضور پرشور در انتخابات عنوان داشت: جنگ امروز دشمن ادراکی است به این مفهوم که دشمن سعی در انحراف افکار عمومی دارد؛ وظیفه و سلاح ما در مقابل این انحرافات تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی عمومی است.   

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه امروز زمان آزمون و خطا نیست به لزوم انتخاب آگاهانه تأکید کرد و گفت: ریاست جمهوری پر مسئولیت‌ترین و مهمترین عنصر در بنیان مدیریت کشور است؛ بنابراین فردی که روی کار می‌آید باید امتحان خود را در ۴ دهه عمر انقلاب پس داده باشد.

وی در پایان گفت: ملت باید به سابقه نامزد انتخاباتی مورد نظر، اطرافیان آنها، توانمندی، ولایتمداری، مردم داری، استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفین توجه کنند تا سکان مدیریت کشور را به دست فرد اصلح بسپارند./۹۴۵۴/
ارسال نظرات