۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۷۹۷۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی کانون مساجد لرستان

برگزاری هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی کانون مساجد لرستان
لرستان - فتایی با اشاره به برگزاری طرح مواسات و همدلی به همت کانون مساجد لرستان گفت: در این راستا هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، احمد حسین فتایی، ظهر امروز در مراسم توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان لرستانی که در قالب اجرای طرح مواسات و همدلی به همت ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، گفت: توزیع بسته‌های گوشت توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به فعالیت 415 کانون فرهنگی هنری مسجد دراستان لرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز هفتمین مرحله توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توسط کانون مساجد ادامه داد: برگزاری این رزمایش همدلی با هدف کمک به نیازمندان برگزار می شود.

محمد ابدالی پور، در ادامه این رزمایش گفت: برگزاری رزمایش مواسات و همدلی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و کمک به افراد آسیب پذیر انجام می شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان لرستان بیان داشت: این تعداد بسته گوشت قربانی که هر کدام یک و نیم کیلو است.

وی بیان داشت: گوشت های قربانی با همکاری مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اهداء شده است.

ابدالی پور با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با جمع آوری و توزیع کمک های مؤمنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند، گفت: تاکنون 7 مرحله توزیع گوشت در بین ایتام و نیازمندان استان لرستان انجام شده است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: بیش از 50 هزار بسته گوشت در ۱۱ شهرستان استان لرستان توزیع شده است./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات