۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۷۸۰۴۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مسؤولیت‌ها فرصت ذی‌قیمتی برای خدمت خالصانه به مردم و جلب رضایت الهی است

مسؤولیت‌ها فرصت ذی‌قیمتی برای خدمت خالصانه به مردم و جلب رضایت الهی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: مسؤولیت‌ها و فرصت مدیریت و خدمت‌رسانی تمام می‌شود و تنها چیزی که باقی می‌ماند خوبی‌ها و خدمت به مردم و جلب رضایت الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: رمضان ماهی است که باید بیش از دیگر ماه‌های سال از آن بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خیروبرکت است و انسان باید از این ماه الگو بگیرد، افزود: همه باید تلاش کنیم از این ماه الگوبرداری کنیم تا منشأ خیر و برکات باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر اینکه باید انسان‌ها از این ماه مبارک الگوبرداری کنند، اضافه کرد: اگر از این ماه به‌درستی بهره ببریم قطعاً منشأ خیر و برکات برای نظام اسلامی و مردم خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ضرورت الگوبرداری از شهدا در مسیر خدمت خالصانه به دین و نظام اسلامی، ادامه داد: شهدای والامقام نیز با تلاش و نثار خون خود منشأ خیر و برکات برای نظام اسلامی و مردم والامقام بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از خدمات سردار مظاهری در سمت فرماندهی انتظامی خراسان شمالی و آرزوی موفقیت برای فرمانده انتظامی جدید استان، اظهار کرد: تعامل و هم‌افزایی که تاکنون در فرماندهی انتظامی استان با سایر سازمان‌ها وجود داشت باید همچنان تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری همچنین با تأکید بر بهره‌مندی از فرصت خدمت به مردم، گفت: مسؤولیت‌ها و فرصت مدیریت و خدمت‌رسانی تمام می‌شود و تنها چیزی که باقی می‌ماند خوبی‌ها و خدمت به مردم و جلب رضایت الهی است.

گفتنی است، در این آیین که با حضور سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از زحمات سردار سرتیپ دوم علیرضا مظاهری قدردانی و سردار سرتیپ دوم سعید مطهری زاده به‌عنوان فرمانده انتظامی جدید خراسان شمالی معرفی شد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات