۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۷۸۱۰۲
امام جمعه ملبورن استرالیا:

ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس است

ماه رمضان فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس  است
حجت الاسلام وحیدی گفت: ماه رمضان، فرصتی است برای بندگان الهی که راه تقوا و پرهیزکاری را پیش گیرند و جامعه را از پلیدی ھا دور کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در آستانه حلول شھر الله مراسم استقبال ماه مبارک رمضان با شرکت تعداد زیادی از شھروندان شھر ملبورن استرالیا برگزار شد.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی با تاکید به این که ماه رمضان، فرصتی است برای بندگان الهی که راه تقوا و پرهیزکاری را پیش گیرند و جامعه را از پلیدی ھا دور کنند، گفت: از این ماه خدا استفاده کامل ببریم و با زهد و تقوا، جامعه را به سوی پرهیزکاری سوق دھیم.

وی با اشاره به سخنان رھبر کبیر انقلاب اسلامی و مرجعیت عظیم الشان زمان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، اظھار داشت: روز جھانی قدس تا آزادی کامل ملت مظلوم، سرزمین فلسطین و از ھم پیچیدن طومار غده سرطانی اسرائیل غاصب ادامه یابد، و پرشورتر از سال ھای پیشین برگزار شود.

امام جماعت مجتمع العصر ملبورن استرالیا با بیان این که حمایت از قبله اول مسلمانان، وظیفه و مسئولیت ھمگانی جهان اسلام است، ابراز داشت: سکوت جھان اسلام در برابر ظلم و اشغالگری ھای رژیم صهیونیستی، عامل تجاوز، سرکوب، کشتار کودکان، زنان و کھنسالان فلسطینی است.

وی با قدردانی از موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و آزادی قدس شریف، گفت: عالم اسلام و ملت های آزاده جھان، باید از ایران و مواضع این کشور در خصوص مبارزه با استکبار جھانی و حمایت از مظلومان جھان بویژه مردم فلسطین حمایت کنند.

این روحانی استرالیایی در آخر از مسلمانان و مومنان جھان خواست که در ماه مبارک رمضان به فکر قشر ضعیف جامعه باشند و آنان را نیز شریک سفرھای خود قرار دهند./988/

ارسال نظرات