۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۷۸۱۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تعاونی ها در تحقق شعار سال نقش آفرین هستند

تعاونی ها در تحقق شعار سال نقش آفرین هستند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش تعاونی ها از تولید تا توزیع اشاره کرد و گفت: تعاونی در تحقق شعار سال و رونق تولید نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در حاشیه دیدار مدیر کل تعاون روستایی استان لرستان با اشاره به وسیع بودن کار تعاون روستایی در استان گفت: اداره کل تعاون روستایی در استان از تولید تا توزیع در راستای شعار سال می تواند بسیار نقش آفرینی کند.

وی افزود: چنانچه اداره کل تعاون روستایی با جهاد کشاورزی، امور عشایر و جهاد سازندگی هم افزایی داشته باشد، می توانند با فراهم کردن زمینه مناسب مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه می توان با فراهم کردن صنایع تبدیلی سبب ارزش افزوده در روستاها شود.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات دامپروری و کشاورزی همچون تولید سموم، کود، علوفه مورد نیاز دام ها و .... باید به صورت عادلانه در روستاها فراهم شود زیرا باتوجه به ظرفیت دامداری، دامپروری و کشاورزی استان می توان معیشت روستاییان به میزان کافی تهیه شود تا بتوانند در محل خود بمانند و باعث مهاجرت آن ها نشود.

وی بیان کرد: دقت در سلامت اداره تعاون روستایی همچون سایر ادارات، شایسته سالاری در درون ادارات، عدم تبعیض در میان کارکنان از جمله مهم ترین نکاتی است که سبب می شود افراد پس از ورود به اداره شاهد اخلاق و ضوابط قانونی و اسلامی در اداره باشند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات