۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۷۸۲۰۶
در آستانه حول ماه مبارک رمضان؛

کارگاه معارف اسلامی در کشمیر برگزار شد + تصویر

کارگاه معارف اسلامی در کشمیر برگزار شد + تصویر
سلسله نشست های تربیت اسلامی با عنوان کارگاه معارف اسلامی در منطقه سه پوره ماگام کشمیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، سلسله نشست های تربیت اسلامی با عنوان "کارگاه معارف اسلامی" در آستانه حول ماه مبارک رمضان از سوی پیروان ولایت جمو و کشمیر هند در منطقه سه پوره ماگام کشمیر برگزار شد.

در این کارگاه تعداد زیادی از مردم منطقه شرکت کردند و  حجج اسلام والمسلمین سبط محمد شبیر قمی رییس پیروان ولایت جمو و کشمیر و شبیر احمد صوفی سرپرست پیروان ولایت جمو و کشمیر درباره مسائل رمضان و احکام روزه سخنرانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی برای تزکیه نفس بندگان خدا است، افزود: ما بوسیله این ماه مبارک می توانیم به اهداف و مقاصد واقعی خود دست یابیم.

وی با تاکید به این که ماه مبارک رمضان، ماه بیداری ضمیرهای خوابیده و وجدان های مرده است، گفت: همه ما سعی کنیم که در این ماه به همراه زندگی مادی، زندگی معنوی و حیات اخروی را نیز سروسامان دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین صوفی در سخنان خود ضمن محکوم کردن تلاش دشمنان برای برگزاری نمایش مد و لباس زنان در کشمیر، اظهار داشت: برنامه های نمایش مد و لباس زنان در کشمیر یک برنامه استعماری در منطقه مسلمان نشین کشمیر است، دشمن با این اقدامات تلاش دارد که ارزش ها و تشخص های اسلامی را از جامعه ما بگیرد و نسل جوان را به انحراف بکشاند.

وی در وضع کنونی بیداری خانواده، صنف روحانیت و نسل جوان را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: کشمیر مهد اسلامی بوده و خواهد بود، روحانیت هرگز نمی گذارد که دشمن به اهداف شوم و ضد اسلامی خود در این منطقه دست یابد./988/

ارسال نظرات