۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۷۸۳۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انفجار در سایت هسته‌ای محصول اتاق فکر آمریکا، اروپا و ارتجاع عرب بود

انفجار در سایت هسته‌ای محصول اتاق فکر آمریکا، اروپا و ارتجاع عرب بود
اصفهان - آیت الله سلیمانی عملیات انفجار در سایت هسته‌ای نظنز را محصول اتاق فکر آمریکا و اروپا و ارتجاع عرب و با همکاری رژیم منحوس صهیونیزم دانست که بدون پاسخ نخواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان که به دلیل وضعت قرمز ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد با اشاره به انفجار ناشی از خرابکاری انجام شده در تأسیسات هسته‌ای نظنز، گفت: تأسیسات هسته‌ای جزو ناموس کشور قلمداد می‌شود و در حفظ و حراست از آن باید دقت و تلاش بیشتری داشت.

وی انفجار اخیر را از سوی عوامل نفوذی در تأسیسات هسته‌ای نطنز دانست و گفت: این انفجار از طریق حملات هوایی و موشکی آن هم در عمق ۵۰ متری زمین امکان پذیر نیست، بلکه قطع برق از سوی عوامل نفوذی با هدف آسیب زدن به تأسیسات هسته‌ای نطنز انجام شده است.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه این انفجار از سوی یک تیم از عوامل نفوذی انجام شده است اظهارداشت: وقوع انفجار در عمق ۵۰ متری زمین که دارای استحکام بالایی است از سوی نفوذ عوامل خیانتکار، مزدوران خود فروخته و نیرو‌های سرسپرده بیگانه است.

به گفته وی انفجار در مکان مستحکمی در عمق ۵۰ متری زمین که هیچ دوربینی نصب نبوده است نشان دهنده این است که انفجار هوشمندانه از سوی سرویس جاسوسی انجام شده است.

وی ادامه داد: هرچند رژیم صهیونیستی گستاخانه مسؤولیت انفجار در تأسیسات هسته‌ای نظنز را پذیرفته است، اما ساده انگاری است اگر تصور شود این اقدام خرابکارانه عملیات خود سرانه صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان عملیات انفجار در سایت هسته‌ای نظنز را محصول اتاق فکر آمریکا و اروپا و ارتجاع عرب با همکاری رژیم منحوس صهیونیزم دانست و گفت: عملیات ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، حملات سایبری و تجاوز پهباد‌ها با هدف ایجاد نا امنی در گذشته نیز سابقه داشته است.

آیت الله سلیمانی تأکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی مسؤولیت این خرابکاری و انفجار را پذیرفته است برای این است که در سال‌های اخیر از طریق حملات سایبری، پهپادی و حملات مستقیم حزب الله، سوریه، حماس و مقاومت عراق که از سوی ایران حمایت می شوند ضربات سنگینی را متحمل شده است به طوریکه در داخل آشفته و در خارج بی آبرو شده است.

به گفته وی قبول مسؤولیت خرابکاری و انفجار در سایت هسته‌ای نطنز از سوی رژم صهیونیستی برای ابراز وجود و حفظ موقعیت در بین مردم اسرائیل و هم پیمانان خارجی اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اظهار نظر رژیم صهیونیستی آن هم در برهه‌ای که جنگ دیپلماسی بین ایران و آمریکا شدت گرفته است برای جلب نظر بایدن و اعمال سیاست تهدید علیه ایران است.

آیت الله سلیمانی ابراز داشت: این حملات پاتک‌های اسرائیل به ایران در مقابل خسارات و صدماتی است که سال‌ها از سوی جبهه مقاومت متحمل شده است.

به گفته وی همانگونه که جمهوری اسلامی ایران انتقام شهادت سردار سلیمانی را از آمریکا گرفت، توان مقابله و پاسخ به حملات متقابل اسرائیل را با شدت بیشتری دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به ترمیم سریع خسارات وارده شده و محکوم کردن این جنایت رژیم صهیونیستی، گفت: این خیانت اسرائیل که در اتاق فکر و با مشارکت عوامل نفوذی و هم پیمانان آن‌ها صورت گرفت بدون پاسخ نخواهد بود.

آیت الله سلیمانی بر جدی گرفتن جریان نفوذ در کشور، گفت: هر چند سرنخ‌هایی از انفجار اخیر به دست آمده است، اما باید نسبت به حفاظت و حراست از سایت هسته‌ای جدی بود و نیرو‌های حراستی نباید برخورد خوشبینانه داشته باشند، چرا که جنگ‌های اطلاعاتی و امنیتی جنگ‌های پیجیده‌ای است.

وی افزود: دشمن، چون قدرت مقابله مستقیم نظامی با ایران را ندارد از راه نفوذ که بسیار خطرناک است وارد شده و این نفود است که نظام دینی را ناکارآمد و وضعیت کشور را بحرانی معرفی می‌کند و شرکت ما در انتخابات را تحت تأثیر قرار می دهد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات