۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۷۸۴۸۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

ارتش یکی از مؤلفه های اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

ارتش یکی از مؤلفه های اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثری که توانست نقش بسزایی را در نابودی نقشه‌های دشمن ایفا کند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه ارتش بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز صبح امروز در آیین رژه خودرویی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب کشور ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ارتش را یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های مسلح در جبهه اصغر برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جهاد اکبر و مبارزه با دشمن نفس عنوان داشت: رمز موفقیت و اثر گذاری در مأموریت‌های محول شده پیروزی در برابر دشمن نفس و شیطان می‌باشد؛ در واقع سخت‌ترین دشمنی‌ها از ناحیه نفس و دشمنی است که می‌خواهد انسان را به ظلالت بکشاند به طور حتم موفقیت در این جبهه زمینه پیروزی در جهاد اصغر و مبارزه با دشمن بیرونرا فراهم می‌کند.

امام جمعه اهواز در خصوص آثار و برکات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: خداوند برای اعمال غیرارادی در ماه مبارک رمضان مانند خوابیدن و نفس کشیدن نیز پاداش قرار داده است؛ بنابراین انسان باید از این ماه کمال استفاده را ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: یکی از عباداتی که توفیق آن حاصل می‌شود؛ حفظ و حراست از نظام مقدس اسلامی است که خداوند متعال ثواب به افراد حاضر در این میدان ثواب مضاعف عطا خواهد کرد.

وی با اشاره به ترفند‌های دشمن برای آسیب به جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در طول این ۴۲ سال دشمنان همواره تلاش می‌کردند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را با شکست رو به رو کنند؛ یکی از مؤلفه‌های مؤثری که توانست نقش بسزایی را در نابودی نقشه‌های دشمن ایفا کند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه ارتش بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: اگر امروز دشمن اجازه نگاه چپ به مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی جمهوری اسلامی ایران را به خود نمی‌دهد به واسطه اقتدار نیرو‌های مسلح، ارتش و سپاه ما است.

امام جمعه اهواز با اشاره به سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین تصریح کرد: برخی معاندان با شایعه پراکنی این سند همکاری را سند فروش ایران می‌خوانند؛ این افراد از یاد برده اند در دهه ۱۳۰۰ پس از حمله متفقین به جمهوری اسلامی و تصرف چند ساعته کشور رضا خان شاه معدوم از ایران فرار کرد و بحرینی که مطعلق به خاک ایران بود در اختیار دشمن قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در رابطه با جنگ ۸ ساله دفاع مقدس مقدس گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس یک وجب از این خاک در اختیار دشمن قرار نگرفت؛ همه این‌ها ناشی از پشتیبانی خدای متعال و ولایت مطلقه فقیه از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.  

وی در رابطه با مذاکرات وین ابراز داشت: اگر سایر دستگاه‌های اجرایی همانند قوای نظامی ما از دستورات ولایت فقیه تبعیت می‌کردند؛ امروز برخی افراد اینگونه خاضعانه برای  گشایش در مسائل اقتصادی رو به روی دشمن نمی‌نشستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان حضور مقتدارنه در برابر موضع گیری‌های دشمن را واجب دانست و بیان داشت: امروز باید همانند نیرو‌های مسلح مقتدارنه در برابر دشمن ایستاد؛ همچنین ضمن توجه به ظرفیت‌های داخلی کشورمی توانیم با سایر کشور‌هایی که مؤلفه‌های قدرت ما برای آن‌ها محترم است؛ ارتباط برقرار کنیم. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات