۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۷۸۶۴۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

ارتش در شرایط حساس ملی بازوی توانای نظام و ملت است

ارتش در شرایط حساس ملی بازوی توانای نظام و ملت است
 کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: ارتش زمانی در جبهه های جنگ در مقابل دشمنان سینه خود را سپر کرد و اکنون نیز در شرایط حساس ملی دست توانای نظام و ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش در استان کرمانشاه که به مناسبت هفته ارتش برگزار شد، بیان داشت: ارتش در عمل روحیه مردمی و انقلابی خود را همواره ثابت کرده و نشان داده است که این نیرو، برخواسته از بطن جامعه می باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره ارتش در خدمت انقلاب و ملت بوده است، زمانی در جبهه های جنگ در مقابل دشمنان سینه خود را سپر کرد و اکنون نیز ارتش در شرایط حساس ملی دست توانای نظام و ملت است.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: یکی از ویژگی های نیروهای خدوم و انقلابی ارتش، انجام وظیفه و تکلیف ملی و اسلامی خویش بدون هیچ گونه تبلیغات و بزرگنمایی است که این صفت برجسته برای نیروی جان بر کف ارتش یک خصیصه و خصلت نیکوست.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی ادامه داد: خوشبختانه ملت ایران اعتماد کاملی به نیروهای مسلح داشته و دارند و همین اعتماد بین ملت و نیروهای مسلح باعث خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان شده است.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: زمانی که ملت و نیروهای مسلح یکدست و همراه هم باشند، هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنان قرار بگیرد و دم از زور بزند و امروز شاهد این مهم هستیم که این برای همه ما به ویژه نیروهای مسلح و ارتشیان مایه مباهات و افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: پیمانی که ارتشیان با امام راحل بستند امروز این پیمان را دوباره با امام خامنه ای بسته اند و بی شک ارتش از سرمایه های عظیم این انقلاب و ملت است که همه ما باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به تلاش مذبوحانه برخی از جریانات برای ایجاد اختلاف در بین نیروهای مسلح کشور، خاطرنشان کرد: با این حال فرماندهان و نیروهای مسلح باید هوشیار باشند که توطئه های دشمنان علیه نیروهای مسلح ایران پایان ندارد و هر روز توطئه ای جدید برای ایجاد چنددستگی بین نیروهای مسلح ایران پی ریزی می کنند که خوشبختانه تاکنون همه این توطئه ها به یاری خداوند متعال باطل شده اند./1400/

ارسال نظرات