۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۷۸۴۸۵
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دستان خیانت پیشه بسیاری درکارند که وحدت بین نیروهای مسلح کشور از بین برود

دستان خیانت پیشه بسیاری درکارند که وحدت بین نیروهای مسلح کشور از بین برود
کرمانشاه - ماموستا مرادی گفت: دستان خیانت پیشه بسیاری چه در داخل و چه در خارج از کشور در کارند که اجازه ندهند وحدت و یکدلی بین نیروهای مسلح ایران ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمان مرادی امروز به مناسبت هفته ارتش با جمعی از فرماندهان نظامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: ارتش رکن مهم اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور است.

ماموستا مرادی با اشاره به اینکه ارتش همواره راه و مسیر خود را هوشمندانه طی کرده است، بیان داشت: ارتش نشان داده است که با داشتن فرماندهان زبده، انقلابی و متعهد به اسلام و انقلاب همیشه در همه جبهه ها موفق بوده است و این مهم بارها در عمل به اثبات رسیده است.

این عالم اهل سنت ادامه داد: با این وجود بسیاری از خدمات و ایثاگری های ارتش که در راستای اعتلای این نظام و انقلاب انجام گرفته است، مهجور مانده است، بنابراین باید بتوانیم که این رشادت ها را در جامعه هویدا سازیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از ویژگی های مهم ارتش و سپاه این است که بعد از پایان دوران هشت ساله دفاع مقدس وضعیت منفعل به خود نگرفتند، بلکه بالعکس این نیروها وارد فاز جدیدی از حضور خود در عرصه های ملی و خدمت به ملت ایران شدند.

ماموستا مرادی ادامه داد: در طول سالهای پس از پایان جنگ تحمیلی مخاطرات و حوادث طبیعی بسیاری در کشور روی داد که همه به عینه دیدیم که ارتشیان و سپاهیان در سریعترین زمان ممکن پای کار بودند که این نشان می دهد که این دو نیرو، از بطن جامعه و مردم هستند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه امروز وحدت و یکدلی ارتش و سپاه برای دشمنان غیرقابل تحمل است، تاکید کرد: دستان توطئه گر و خیانت پیشه بسیاری چه در داخل و چه در خارج از کشور در کارند که اجازه ندهند وحدت و یکدلی بین نیروهای مسلح ایران ادامه داشته باشد، لذا باید فرماندهان، افسران و... به دقت این تحرکات و جنگ نرم دشمن را رصد کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: تا زمانی که این همنوایی و انسجام در بین نیروهای مسلح ایران اسلامی وجود دارد، دشمن هرگز جرات تعدی و دست اندازی به این مملکت را نخواهد داشت.

ماموستا مرادی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز تضمین کننده ثبات و امنیت در کشور ارتش، سپاه و نهادهای امنیتی هستند و بی شک اگر تلاش شبانه روزی این عزیزان نبود، دشمنان و گروهک های تروریستی به راحتی کشور را به آشوب می کشاندند./1400/

ارسال نظرات