۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۷۸۰۷۳
استاد حوزه علمیه:

قهر با صندوق های رأی مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل نمی کند

قهر با صندوق های رأی مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل نمی کند
کرمانشاه - آیت الله عبداللهی گفت: در جامعه مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری وجود دارد، ولی بی گمان قهر کردن با صندوق های رأی هیچ کدام از معضلات را حل نمی کند.

آیت الله عبدالخالق عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی برگزاری همه پرسی و انتخابات مردمی و آزاد در منطقه و جهان است.

این شاگرد برجسته حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: این انتخابات بیش از 4 دهه است که در این سرزمین انجام می گیرد و جالب اینجاست که برخی از مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی در منطقه و جهان که همواره در بحث حقوق مدنی در ایران خُرده می گیرند، نظام سیاسی آنها به صورت استبدادی اداره می شود و چیزی به نام انتخابات در کشورشان محلی از اعراب ندارد  و مردم با آن بیگانه هستند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مساله دیگری که باید بیان شود این است که بسیاری از جریانات و گروه ها به نوعی امید دارند انتخابات خردادماه امسال کم فروغ و حتی پر از حاشیه و تنش باشد و بی شک برای این امر برنامه ریزی هایی در دستور کار دارند، لذا مردم باید در مقابل این توطئه های ننگین با بصیرت و هوشیاری پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه باشند.

آیت الله عبداللهی در ادامه افزود: کاهش سطح مشارکت در انتخابات آرزوی قلبی دشمنان قسم خورده این نظام و ملت است، لذا هرگونه بی تفاوتی به انتخابات پیش رو به نوعی یک امتیاز خوب برای دشمنان منطقه ای و جهانی این انقلاب محسوب می شود.

این شاگرد برجسته حضرت امام خمینی (ره) گفت: همه قبول داریم و می پذیریم که در جامعه مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری وجود دارد، ولی بی گمان قهر کردن با صندوق های رای هیچ کدام از معضلات را حل نمی کند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: بنابراین باید با انتخاب یک فرد اصلح، جهادی و انقلابی زمینه خروج جامعه اسلامی از وضعیت کنونی را مهیا کنیم و این امر مهم هرگز محقق نخواهد شد مگر با مشارکت و حضور پرشور ملت در پای صندوق های رای.

آیت الله عبداللهی گفت: نکته ای که نباید فراموش کنیم این است که در انتخابات نباید اسیر احساسات و خدایی ناکرده جریانات سیاسی شویم، بلکه باید انتخاب ما از روی بصیرت و بینش انقلابی و اسلامی باشد تا بتوانیم فردی لایق و کاربلد و متعهد را انتخاب کنیم تا زمینه اعتلای این انقلاب را فراهم آورد و خطرات احتمالی را با درایت دفع کند./1400/

ارسال نظرات