۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۷۸۲۸۳
مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد غرب عنوان کرد؛

کم کاری رسانه ها در معرفی بهتر و جامع تر حوزه های علمیه

کم کاری رسانه ها در معرفی بهتر و جامع تر حوزه های علمیه
کرمانشاه - حجت الاسلام کرمی نیا گفت: باید اذعان کرد که در زمینه معرفی بهتر و کامل تر حوزه های علمیه کار رسانه ای خاصی انجام نشده است.

حجت الاسلام روح الله کرمی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: برای جذب علاقمندان به حضور در مدارس و حوزه های علمیه در سطح شهرستان اسلام آبادغرب کارگروه و جلسات بسیاری در حال برگزاری است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب گفت: برای تبیین و نیز آشنایی بیشتر جامعه با حوزه های علمیه از پتانسیل بسیاری از بخش ها برای رسیدن به این هدف متعالی بهره جسته ایم.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در ادامه گفت: به همین منظور کارگروهی با حضور دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام (ره) و نیز حلقه صالحین بسیج اسلام آبادغرب برای جذب بیشتر طلاب در سطح شهرستان تشکیل داده ایم.

حجت الاسلام کرمی‌نیا بیان داشت: در این کارگروه زمینه آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با بستر حوزه های علمیه فراهم شده است و ان شاء الله با تداوم کار این کارگروه شاهد استقبال بیشتری از حوزه های علمیه باشیم.

وی گفت: اولین و اصلی ترین وظیفه این کمیته و کارگروه آشنایی بهتر، تخصصی تر و جامع تر علاقمندان به حضور در مدارس علمیه می‌باشد.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی درباره حوزه ها و مدارس علمیه بسیار مهم است ولی با این وجود باید اذعان کرد که در این زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی خاصی برگزار نشده است، بنابراین امیدواریم که رسانه ها در این زمینه ما را یاری کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب در پایان سخنان خود گفت: جای دارد از همکاری و همراهی اعضا و متولیان حلقه صالحین سپاه اسلام آبادغرب در این طرح تقدیر شود./1400/

ارسال نظرات