۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۷۸۱۶۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین خانوار‌های کم درآمد

توزیع ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین خانوار‌های کم درآمد
کرمانشاه - حجت الاسلام صالحی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۳۵۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «ضیافت همدلی» در بین اقشار کم درآمد کرمانشاه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد صالحی امروز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع بسیاری در دست انجام دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با این وجود با توجه به وضعیت کرونا و نیز محدودیت های 10 روزه که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده است، برخی از برنامه ها لغو و یا اینکه زمان برگزاری آنها به زمان مناسب دیگری موکول می شود.

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ان شاء الله با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی و نیز اجرای دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، برنامه های معنوی و ویژه خاصی برای ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان کرمانشاه خواهیم داشت.

حجت الاسلام صالحی در ادامه به برخی از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: در ماه رمضان امسال برنامه جزخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه برگزار می گردد البته برگزاری این برنامه های مذهبی و معنوی با شرایط خاصی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: در شهرهایی که در بحث کرونا دارای وضعیت قرمز هستند این برنامه حداکثر با حضور 10 نفر برگزار می گردد و در شهرهای نارنجی با حضور 15 نفر برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه این سری از برنامه های قرآنی در 10 بقعه و امامزاده استان کرمانشاه برگزار می شود، تاکید کرد: برای پوشش بهتر این برنامه ها هماهنگی های لازم با صداوسیمای مرکز کرمانشاه انجام شده است و ان شاء الله این مراسم به صورت زنده به مدت یک ساعت از ساعت 17 تا 18 در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه استانی زاگرس پخش می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: همچنین برای افزایش روحیه معنوی کادر و نیز بیماران کرونایی محفل های انس با قرآن کریم در بیمارستان ها و مراکز درمانی تعیین شده استان کرمانشاه برگزار می شود.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امسال به علت شرایط حاد کرونایی، برنامه تفسیر قرآن کریم به صورت مجازی با حضور مفسران برجسته کشوری در امامزاده ابراهیم کرمانشاه در هنگام سحر برگزار می گردد که برای پوشش بهتر این برنامه با صداوسیمای مرکز استان هماهنگی های لازم انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، توزیع 3500 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در بین خانواده های کم درآمد و آسیب پذیر خواهد بود که این طرح در قالب طرح «ضیافت همدلی» انجام می شود.

حجت الاسلام صالحی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برنامه های متنوع بسیار دیگری در ماه مبارک رمضان توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه برگزار می شود که از جمله این برنامه ها می توان به «پویش ختم قرآن»، برنامه «کرسی اذان»، راه اندازی کاروان های شادی و... اشاره کرد./1400/

ارسال نظرات