۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۷۸۴۸۶
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد؛

ابلاغ دستورالعمل های لازم برای جذب علاقمندان برای حضور در مدارس علمیه

ابلاغ دستورالعمل های لازم برای جذب علاقمندان برای حضور در مدارس علمیه
کرمانشاه ـ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: به مدارس علمیه سطح استان دستورالعمل های لازم برای جذب نخبگان و علاقمندان برای حضور در مدارس علمیه ابلاغ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات مسلمین، اظهار داشت: حضور در حوزه های علمیه یک اعتبار و یک ارزش اسلامی و دینی است که نصیب جوانان و نوجوانان می شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه طلاب به نوعی سربازان امام زمان (عج) محسوب می شوند، افزود: بنابراین تلاش ما این است که جوانان و نوجوانان مستعد را برای حضور در مدارس و حوزه های علمیه شناسایی کنیم تا این عزیزان ادامه دهنده راه علما و روحانیون بزرگ دین به ویژه مذهب حقه شیعه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی تاکید کرد: به همین منظور برنامه ریزی های بسیار خوبی برای جذب طلاب در سطح کرمانشاه و شهرستان های تابعه صورت گرفته است و امیدواریم که استقبال داوطلبین از این طرح مطلوب باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: به مدارس علمیه سطح شهرستان های این استان دستورالعمل های لازم برای جذب نخبگان و علاقمندان برای حضور در مدارس علمیه ابلاغ شده است و مدیران مدارس علمیه موظف هستند که گزارش کار را به صورت منظم به مرکز این مرکز مدیریت گزارش دهند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: از سوی دیگر برای آشنا ساختن بهتر و جامع تر علاقمندان به ادامه تحصیل در حوزه علمیه، از پتانسیل روحانیون و طلاب طرح هجرت استفاده کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی ادامه داد: همچنین از ظرفیت های مربیان پرورشی در آموزش و پرورش در بحث جذب طلبه استفاده خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: این روحانیون با حضور در جامعه و دیدارهای چهره به چهره می توانند نسبت به معرفی بهتر مدارس علمیه به علاقمندان بسیار تاثیرگذار باشند./1400/

ارسال نظرات