۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۷۸۷۹۸
حجت الاسلام فلاح:

سپاه، مظهر واقعی مقابله با استکبار جهانی است

سپاه، مظهر واقعی مقابله با استکبار جهانی است
مازندران - استاد حوزه علمیه مازندران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دژ مستحکم انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان و بدخواهان نظام دانست.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با اشاره به فرا رسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره)، این نیروی مستحکم و انقلابی را حفظ و پشتیبان انقلاب و دستاورهای نظام اسلامی معرفی کرد.

وی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان دهنده دور اندیشی امام خمینی(ره) در انسجام بخشی به نیروهای مردمی در دفاع مقتدرانه از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی در مقابل توطئه ها و فتنه های دشمنان دانست.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که نهاد مقدس سپاه، فلسفه وجود و روحيه جهاد، ايثار و شهادت را در سايه ولايت و از سيره سيدالشهدا(ع) برگرفته و آن را جزء لاينفك خود مي داند، تصریح کرد: امروز دلاورمردان سپاه با حضوری مقتدرانه در عرصه های مختل لرزه بر اندام ظالمان و مستكبران انداخته و نور اميد را در قلوب مظلومان  جهان زنده کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پاسداری از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین حضور مؤثر و کلیدی در جبهه مقاومت افتخار بزرگی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: اقتدار، هوشمندی، ولایت مداری، بصیرت و مردمی بودن سپاه موجب استیصال دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی شده است.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که سپاه پیچیده ترین طراحی های دشمن را با اقتدار خنثی و از منافع و تمامیت ارضی ایران اسلامی حراست کرده است، بیان داشت: پاسداران رشید انقلاب اسلامی در طول دهه های اخیر همواره با روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان ایستادند و از انقلاب، نظام و ملت ایران دفاع کردند.

وی با بیان این که اقتدار و هوشمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه های های استیصال شبکه های معاند نظام اسلامی را در پی داشته است، افزود: این نهاد انقلابی علیرغم طراحی هجمه های سنگین تبلیغاتی و رسانه ای، امروز در اوج عزت و اقتدار منطقه ای و جهانی قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، سپاه پاسداران را خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: پاسداران رشید انقلاب اسلامی با هوشیاری، اقتدار و آمادگی خود خواب و آرامش را از چشمان دشمنان اسلام ربوده اند و همواره آماده اند تا پاسخ هر گونه تحرک احتمالی دشمن علیه منابع ملت ایران را با قدرت بدهند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که توطئه ها و تبلیغات دروغین و منفی دستگاه رسانه ای دشمن علیه سپاه پاسداران، هیچ گاه موجب توقف پیشرفت و اقتدار این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف نشده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی همواره آماده دفاع از میهن اسلامی و همچنین کمک و کمک رسانی به مردم در حوادث و صحنه های مختلف است.

وی بر ضرورت تبیین مناسب خدمات و مجاهدت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی تلاش می کنند با تبلیغات دروغین و غیر واقعی این دستاوردها و خدمات ارزشمند را نادیده بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه در هر حادثه ای در کمک رسانی به مردم کشورمان پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش این نیروی مقاوم و انقلابی در محرویت زدایی و کمک به مردم در حوادثی نظیر سیل، زلزله و همچنین شیوع ویروس کرونا مثال زندنی است.

حجت الاسلام فلاح در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی با اخلاص بالایی که دارند همواره نشان دادند در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد./950/

ارسال نظرات