۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۷۸۸۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

سپاه پاسداران، کانون پرورش اسطوره های مقاومت است

سپاه پاسداران، کانون پرورش اسطوره های مقاومت است
مازندران - حجت الاسلام شکریان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کانون پرورش اسطوره های مقاومت، ایثار و شهادت معرفی کرد و گفت: این نهاد انقلابی حافظ کیان نظام اسلامی است.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، ضمن تبریک بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نهاد مردمی و انقلاب را نماد مقاومت و استکبار ستیزی معرفی کرد و گفت: اسطوره های بی بدیلی چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی پرورش یافته این کانون مقاومت هستند.
 
وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد ایمان، ایثار و  اقتدار ایران اسلامی است، افزود: این نیروی مستحکم و همیشه در صحنه انقلاب بازوی قدرتمند و اثرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به اثرگذاری دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکل گیری جبهه مقاومت و نقش بی بدیل آنها در مبارزه با جریان استکبار، افزود: اسطوره های کم نظیر و بی بدیل مقاومت و ایستادگی در این دانشگاه و مکتب درس آموز پرورش یافتند که با رشادت ها و مجاهدت های خود چشم جهان را به حیرت وا داشته اند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به افتخارات این نهاد مقدس در دوران دفاع مقدس و بعد از آن و در پیروزی های جبهه مقاومت، تصریح کرد: مهم ترین ویژگی بارز این نهاد مقدس، ولایتمداری و تبعیت محض از فرامین رهبری معظم انقلاب است که خود بزرگترین مدال افتخار آن بشمار می آید.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که پاسداران قهرمان و غیور ایران اسلامی در دفاع از این سرزمین  و حتی  در دفاع از اصول و ارزش های انسانی و اسلامی پیشگام هستند، ادامه داد: اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی و سربلندی و عزت منطقه ای و جهانی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های این فرزندان برومند انقلاب است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جبهه استکبار به رهبری آمریکای جنایت کار در برابر عظمت و اقتدار سپاه همیشه پیروز، شکست های متعددی را تجربه کرده است، تصریح کرد: عصبانیت و دشمنی آشکار آمریکا از سپاه پاسداران به دلیل شکست هایی است که آنها در برابر جبهه مقاومت به رهبری سپاه در منطقه و سایر نقاط جهان متحمل شده اند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که نقش آفرینی سپاه تنها در عرصه نظامی نبوده است، افزود: این نهاد مردمی و انقلابی در همه حوادث و رویدادهای مهم این کشور نقش آفرین و در خدمت رسانی به مردم همواره پیشگام بوده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که خدمات و تلاش های بی وقفه سپاه در حفظ و صیانت از کیان انقلاب اسلامی هیچ گاه فراموش شدنی نیست، تصریح کرد: خلوص نیت و روحیه انقلابی و ولایت مداری پاسداران رشید انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی در بسیاری از حوزه شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز سپاه مقتدر از هر زمان دیگری در عرصه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی حضور دارد، خاطرنشان کرد: سپاه پشتیبان همیشگی حرکت های جهادی و انقلابی در کشورمان بوده و خواهد بود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان داشت: اردیبهشت مقاومت یکی از برگ های زرین جوانان غیرتمند مازندرانی در جبهه مقاومت در منطقه خان طومان سوریه است و این دلاورمردان و نام آوران مازندرانی در برابر گروه های تروریستی و تکفیری که مولود دولت های تروریست پروری چون ایالات متحده هستند در خان طومان سوریه حماسه آفریدند و به شهادت رسیدند که امروز جمهوری اسلامی به این ایستادگی و پایداری ها افتخار می کند و به آن می بالد./950/
ارسال نظرات