۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۷۸۸۲۲

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی در رهگیری حمله موشکی

اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی در رهگیری حمله موشکی
آویگدور لیبرمن از عملکرد نتانیاهو در اداره امور صهیونیست‌ها و فرسایش دفاعی این رژیم انتقاد شدیدالحنی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی هآرتص امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش اسرائیل به شکست سامانه‌های پدافند هوایی خود در رهگیری موشکی که از سمت سوریه شلیک شد و در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای دیمونا فرود آمد اعتراف کرده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود، این درحالی است که مقامات ارشد اسرائیلی تلاش می کنند به مردم اطمینان بدهند که منطقه دیمونا از امن ترین مناطق است.

از سوی دیگر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از کابینه این رژیم و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل، وی را متهم کرد که او مشغول رسیدگی به منافع شخصی خود است و نتانیاهو را مسئول فرسایش قدرت دفاعی رژیم صهیونیستی دانست.

وی همچنین از کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواست تا از این وضعیت سستی که در آن قرار گرفته خارج شود و کمیته امنیتی را برای یافتن راهی جهت آمادگی ارتش و سرویس های امنیتی در مقابله با ایران و حزب‌الله فعال کند.

لیبرمن در واکنش به حمله موشکی صورت گرفته در نزدیکی تاسیسات هسته ای دیمونا گفت، موشکی با سرجنگی 200 کیلوگرمی به سمت اسرائیل پرتاب شد و شرایط می توانست به شکل دیگری باشد.

امروز ارتش رژیم صهیونیستی به انفجار صورت گرفته در نزدیکی تاسیسات هسته ای دیمونا در جنوب اراضی اشغالی واکنش نشان داده و آن را حمله موشکی از جانب سوریه دانست.

پیش از این رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داده بود، موشک سوریه که به سمت یک جنگنده اسرائیلی پرتاب شده بود در نزدیکی منطقه دیمونا فرود آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که بامداد امروز (پنجشنبه) آژیر هشدار در منطقه ابوقرینات در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای دیمونا به صدا درآمده است.

این در حالی است که وبگاه عبری زبان «روترنت» از یکی از ساکنان منطقه ابوقرینات نقل کرد که این آژیر خطر در پی وقوع یک انفجار شدید به صدا درآمده است و شدت انفجار به حدی بود که خانه‌های ما به لرزه درآمد.

صبح روز چهارشنبه نیز انفجاری در یکی از مراکز صنایع نظامی حساس (کارخانه صنایع موشکی) در مرکز رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست که هنوز علت آن مشخص نشده است.

ارسال نظرات