۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۷۸۸۳۴

غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم نشان داد که با ترور نمی‌‌شود مانع پیشرفت شد

غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم نشان داد که با ترور نمی‌‌شود مانع پیشرفت شد
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: اقدامات خرابکارانه نمی‌تواند جلوی پیشرفت علمی جمهوری اسلامی ایران از جمله غنی‌سازی 60 درصدی اورانیوم را بگیرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم به دشمن ثابت کرد که با ترور و اقدامات خرابکارانه نمی‌توان جلوی پیشرفت علمی در جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به لحاظ علمی به جایگاهی رسیده که با ترور دانشمندان و یا اقدامات خرابکارانه نظیر آنچه که در روزهای گذشته اتفاق افتاد نمی‌توان جلوی پیشرفت و توسعه را در ایران گرفت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: پس از خرابکاری عناصر تروریستی رژیم صهیونیستی که با دستور استکبار جهانی آمریکا اقدام به خرابکاری در نطنز کردند ما ظرف چند روز نه تنها به شرایط ماقبل خود بازگشتیم، بلکه غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم را هم استارت زدیم و به آن دست یافتیم.

دلخوش خاطرنشان کرد: البته ما همانند آمریکا و متحدانش از انرژی هسته‌ای استفاده نظامی نمی‌کنیم و استفاده ما استفاده صلح‌آمیز برای رفاه حال ملت‌مان است نه به خطر انداختن امنیت مردم.

وی افزود: امروز همه کشورهای جهان این را می‌دانند و برایشان به اثبات رسیده که جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلاح اتمی نیست و به شدت از آن پرهیز دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: ما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچگاه به دنبال سلاح اتمی نیستیم و البته زمان استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای اجازه نمی‌دهیم که دشمنان بخواهند خللی در کار ما ایجاد کنند.

ارسال نظرات