۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۷۸۹۰۵
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

ورود به عرصه انتخابات بدون برنامه ریزی و کارآمدی خیانت است

ورود به عرصه انتخابات بدون برنامه ریزی و کارآمدی خیانت است
نماینده ولی فقیه در همدان تأکید کرد: کسانی که وارد فضای انتخاباتی می شوند باید دارای برنامه های کاربردی و راهبردی مبتنی بر شناخت درست از دشمن و فضای بین الملل باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در همدان در پیام آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با اشاره به لزوم بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان، گفت: ما باید در این ماه مبارک و بهره گیری معنوی، اسباب رهایی از مادیات و پرواز به سوی ملکوت را برای خود فراهم کنیم.

وی به تشریح نکاتی قرآنی پیرامون «حکمت» پرداخت و ادامه داد: اگر جامعه به حکمت متصل شود، شاهد مقاومت و صبر و ایستادگی آنها خواهیم بود؛ جامعه ای که حکیم باشد هیچگاه با مشکلات عدیده مواجه نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در ادامه با اشاره به انتخابات 1400 عنوان کرد: کسانی که می خواهند به عرصه های انتخاباتی ورود پیدا کنند، طبق سفارش امیرمؤمنان(ع) باید از «قلب اندیشمند» برخوردار باشند و این یعنی باید دانست بدون برنامه ریزی، کارآمدی و حساب و کتاب، ورود به این عرصه به منزله خیانت است.

نماینده ولی فقیه در همدان خاطرنشان کرد: کسانی که وارد فضای انتخاباتی می شوند باید دارای برنامه های کاربردی و راهبردی مبتنی بر شناخت درست از دشمن و فضای بین الملل باشند؛ دولت فعلی برای حل مشکلات کشور برنامه هایی داشت که مبتنی بر شناخت صحیح از دشمن نبود، از همین رو با این حجم از مشکلات مواجه شده ایم.

وی ابراز کرد: کسانی که مدعی ریاست جمهوری هستند، باید در دفاع از حق دل پر جرأت و جسوری داشته باشند؛ کسانی که می خواهند کاندیدا شوند، باید در راه اقامه حق و عدالت هیچ ملاحظه ای نداشته باشد و از فضاسازی های رسانه ای از سوی رسانه های معاند نهراسند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به ترفندهای دشمن برای دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات، اظهار داشت: آیا این دعوت بخاطر منافع کشور ما است؟ دشمنی که برای تقویت تحریم ها تلاش می کند، فشار اقتصادی را علیه ما بیشتر می کند و حتی در مواقعی مانع ورود دارو به کشور ما می شود، آیا برای منافع ما دعوت به عدم مشارکت در انتخابات می کند؟ اگر رسانه های بیگانه به فکر منافع کشور ما هستند، چرا با مستکبران همدستی می کنند تا تحریم ها تقویت شوند؟

وی علاج حل مشکلات کشور را مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دانست و مطرح کرد: انتظار ما از دولت محترم این است که تا آخرین لحظه بر بر معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی تمرکز داشته باشد و فضای انتخابات نباید آنها را از جنبه عملکرد و تمرکز بر مسائل معیشتی بازدارد./841/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
رضاطهماسبی
Iran, Islamic Republic of
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
باسلام : انشاالله و به پشتوانه قبور همیشه نورانی وگلباران یکایک شهدای معظم هشت سال دفاع مقدس وخون های نورانی و طاهر شهدای والامقام مدافعین حرم مطهر زینب (سلام الله علیها) که انشاالله خداوند کریم و رحیم همگی مارا مدیون این خون های طاهر و نورانی شهدا نمیراند ۰ احترامأ پیرو ۳۱ سری گزارشات و کامنت های ارسالی به مقامات ومسئولان محترم نظام و ارسال به مدیریت شرکت ایران خودرو که پاسخی از سوی آن مدیریت شرکت نیامده است ، مع الوصف توصیف نهایتأ مدیریت شرکت ایران خودرو را خواهان وخواستار ارسال گزارش به مقامات و مسئولان محترم نظام قلمداد است ۰ در این خصوص قطعأ جریان نفوذی وپنهانی است که پشتوانه ایست برای اینان که با گستاخی و بیشرمی خواستار ارسال مظلومیت ۰۰۰ و۰۰۰ میباشند و چرایی ان نکته ایست غیر قابل باور که ریشه یابی نهادهای مسئول را می طلبد ۰ و عملکرد پیدا وپنهان این شبکه نفوذ که علاوه بر گستاخی در عدم حرمت حرمات ۰۰۰ همواره ضربات اصلی به واسطه خیانت اینان به صنعت کشور وارد شده است که دراین مهم ( واکاوی پرونده کروز و عظام با دکتر علی خاکساری) درگفتگو با نود اقتصادی قابل تامل است ۰ که انشاالله نهادهای مسئول شبکه نفوذ را شناسایی و منهدم نمایند ۰ ".. مدیران مسئول "بزودی پاسخگوی نکات ارسالی به مقامات و مسئولان محترم نظام مقدس والهی جمهوری اسلامی ایران و قضات محترم متعددی از دستگاه محترم قضا خواهند بود۰
رضا طهماسبی مورخ جمعه ۳/ اردیبهشت / ۱۴۰۰
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
شبکه ها،نوشته ها و گفتارهای سیاسی، پر است از من
1
0