۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۷۹۰۴۳

برگزاری نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی

برگزاری نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی
نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی از سوی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نخستین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی از سوی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

حکمت اسلامی و تعالی روانشناسی، حکمت اسلامی و تعالی جامعه شناسی، حکمت اسلامی و تعالی تعلیم و تربیت، حکمت اسلامی و تعالی علوم سیاسی، حکمت اسلامی و تعالی مدیریت، حکمت اسلامی و تعالی فقه و حقوق، حکمت اسلامی و تعالی ادبیات و زبان شناسی، حکمت اسلامی و تعالی هنر، حکمت اسلامی و تعالی شهرسازی و معماری، حکمت در تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی، حکمت اسلامی و تعالی خانواده، حکمت اسلامی و تعالی فضای مجازی از جمله محورهای این همایش است.

گفتنی است افتتاحیه همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی 8 آبان‌ماه 1400 برگزار خواهد شد و مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

لازم به ذکر است دسترسی به موضوعات محوری، کمیته‌ها، زمان بندی، پیش همایش‌ها و ارسال مقالات از طریق آدرس hlkmah.iau.ir امکان پذیر است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اولین همایش ملی علوم انسانی و حکمت اسلامی می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۷۳۵۳۶۱۷ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
ریز محور مقالات همایش را منتشر نمائید.
0
0
ناشناس
United States
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
ریز محور مقالات همایش را منتشر نمائید.
0
0