۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۷۹۱۸۳
انتخابات و فضای مجازی (۷)؛

حمله ظریف به حاج قاسم؛ تکرار تلخ یک ترور

حمله ظریف به حاج قاسم؛ تکرار تلخ یک ترور
با انتشار صوت سه ساعته مصاحبه ظریف و گفتن سخنانی علیه حاج قاسم سلیمانی، کاربران فضای مجازی به شدت ظریف را محکوم و تنفر خود را بیان کردند.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با انتشار صوت سه ساعته مصاحبه ظریف با سعید لیلاز، از محکومان امنیتی فتنه ۸۸ و بیان کردن سخنانی درباره شهید حاج قاسم سلیمانی که ایشان مذاکرات را تحت الشعاع قرار می‌داده و از طرفی ظریف بوده که راه را برای دیپلماسی با روسیه باز کرده است، مورد انتقاد شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفت!
 
یکی نیست از جناب ظریف بپرسد شماهایی که متن برجام را به‌دقت نخوانده بودید و دانش هسته‌ای را علی‌الابد تعطیل کردید، جریان غنی سازی هسته‌ای را به منطقه‌ای پر از خطرهای امنیتی منتقل کردید و حتی اختیار انتخاب مکان غنی سازی را که یک امر بدیهی و حق مسلّم ملت ایران است را به جنایت‌کارانی سپردید که بیش از دوبار به همین مکان حمله کردند، دقیقاً از چه اقدام سردار سلیمانی ناراحت هستید؟ حداقل دستاورد سردار سلیمانی ایجاد اعتماد در جبهه‌های محور مقاومت نسبت به انقلاب اسلامی بود و دقیقاً همان قدم زدن‌های جنابتان با جان کری، هزینه سختی را به محور مقاومت وارد ساخت. 
 
البته اخیراً هم که وندی شرمن از بعضی پشت پرده‌های مذاکرات رونمایی کرده بود. تمام این اشتباه‌ها و خطاها را چطور نادیده گرفته‌اید؟ کاربران فضای مجازی به شدت از این سخنان درباره حاج قاسم سلیمانی ناراحت شده‌اند و تنها گوشه‌ای از تنفر این کاربران را نسبت به سخنان شما بازگو می‌کنیم.

حذف حاج قاسم

پیش از ترور سردار سلیمانی، یکی از پایگاه‌های خبری مرتبط به اصلاحات از مبادله سردار سلیمانی ضمن یکی از مذاکرات سخن گفته بود. البته اگر معاهده FATF نیز امضاء می‌شد، قطعاً این حق را به پلیس FATF می‌دادیم که به‌راحتی سردار سلیمانی را به بهانه پولشویی بازداشت کنند و ضمن دادگاه‌هایی با قضات آمریکایی، حکم از پیش تعیین شده سردار را اجرا کنند.

تکرار شور و حال شهادت حاج قاسم!

صوت منتشر شده از ظریف

صوت منتشر شده از ظریف

صوت منتشر شده از ظریف

صوت منتشر شده از ظریف

صوت منتشر شده از ظریف

صوت منتشر شده از ظریف

پاسخی به اعتراض‌های ظریف نسبت به بی‌اطلاعی از بعضی امور

 

 

بعضی‌ها که به ناراحتی‌های ظریف به‌خاطر دیر اطلاع دادن حمله موشکی به عین الاسد و حضور بشار اسد در ایران اشاره کرده بودند به موضوع درز این صوت اشاره کردند و همین موضوع را دلیلی بر عدم اطلاع بعضی اتفاقات حساس و حیاتی به مسؤولان کشور قلمداد کردند.

حقیقتی تلخ؟

ظریف

درز این صوت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند با دو هدف عمده صورت گرفته باشد؛ یا تخریب ظریف و یا مظلوم‌نمایی برای ظریف و آوردن او به کارزار انتخاباتی. بنابراین باید مراقب باشیم؛ چرا که خطاهای ظریف و بازی خوردن‌هایش در «میدان بازی دیپلماسی دشمن» بسیار زیاد است و جبهه اصلاحات ظاهراً تلاش دارد این اشتباهات را به گردن نظام و یا نیروهای نظامی بیندازد!

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات