۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۷۹۲۲۷
حجت الاسلام میرزایی:

فایل صوتی ظریف مهندسی شده انتشار یافته است

فایل صوتی ظریف مهندسی شده انتشار یافته است
نماینده مجلس گفت: انتشار فایل صوتی آقای ظریف با برنامه ریزی و مهندسی شده از سوی عناصر دولتی به قصد تأثیرگذاری بر افکار عمومی در آستانه انتخابات صورت پذیرفته است.

حجت الاسلام حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، درباره فایل صوتی منتشر شده محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و برخی اظهارات وی درباره نقش نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتشار فایل صوتی و اظهارات آقای ظریف در شرایط فعلی جامعه دو هدف را دنبال می کند تا اینکه فضای عمومی جامعه را در مذاکرات وین و همچنین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تحت الشعاع قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: پیش بینی می شود که انتشار این فایل صوتی با برنامه ریزی و مهندسی شده از سوی عناصر دولتی به قصد تأثیرگذاری بر افکار عمومی در آستانه انتخابات صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه برخی مسؤولان زمانی که در فعالیت های خود به نتیجه نمی رسند، مسؤولیت این فعالیت را به گردن دیگران خواهند انداخت، گفت: این سیاست از سوی رییس جمهور دولت اصلاحات و رییس دولت تدبیر و امید دنبال شده، از این رو موفقیت ها و دستاوردهای نظام اسلامی را به نام خود ثبت می کنند و اگر آنها شکستی در اداره و مدیریت کشور داشتند به گردن رأس نظام می اندازند.

حجت الاسلام میرزایی

حجت الاسلام میرزایی اظهار داشت: برخی مسؤولان دولتی الان مطرح می کنند که در سیاست خارجه کاره ای نبوده و تصمیمات را کسان دیگری می گرفتند، این سخنان نادرست از آنها غیرقابل پذیرش است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره پذیریش برجام، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان عالی ترین مقام کشور، در خصوص برجام شرایط و خطوط قرمز را تعیین کرده بودند، اما دولتمردان هیچ کدام از شرایط رهبری را رعایت نکردند؛ اکنون جای تعجب دارد که آنها ادعا می کنند هیچ نقشی در سیاست خارجی و مذاکرات برجام نداشته اند./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
ظریف بخشی کوچکی از این دولت است وقتی رئیس جمهور 8 سال به دلسوزان نظام اهانت کرده بارها خب طبعیه که ظریف و امثال ظریف شهدای مدافع حرم و سردار بزرگ اسلام و ایران را قبول نداشته باشن اگر هم در جای اسمی از این شهدا در زبان این طیف جاری میشود از روی ناچاری است قلب اینها با شهدا نبوده و نیست و نخواهد بود .
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
بی عرضگی و ناکارآمدی خودشون رو گردن حاج قاسم انداختن.
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
سردار سلیمانی چهره ای تاریخی در ایران است و افرادی ترسو و بهانه گیر اصولا از درک آنها عاجز هستند. خون سردار شهید سلیمانی در رگ های ماست. مایه تاسف است که نمایندگان دیپلمات ما این چنین ناشیانه خود را ملعبه رسانه ای می کنند که یک حکومت بدوی حامی مالی آن است. همان رسانه ای که حامیان آنها مخالفان خود را اره می کنند. نمایندگان دیپلمات ما از دیپلماسی التماس کردن و تمنا را یاد گرفته اند. هرگاه هم نتایج فاجعه بارش را می بینند، مرد کلید بدست را سپر انتقادات از خود می بینند. مرد کلید بدست هم که در جای دیگری قابل بحث است. نکته بسیار مهمی که نمی توان از آن براحتی عبور کرد در هشت سال اخیر جولان می دهد. ترور شهید سلیمانی، ترور شهید فخری زاده، نفود در قلب مرکز استراتژیک، نفوذ در نطنز. نفوذ در رژه اهواز و فجایع آن. نفوذ در ساختمان مجلس شورای اسلامی و ... بسیاری از این وقایع در همین هشت سال رخ داده است. اما متاسفانه وزیر متنصدی آن تکان نخورده. انگار آب از آب تکان نمی خورد. همان وزیری که اظهارات ساده لوحانه او برخلاف توصیه موکد رهبری عزیز ما بود. اظهاراتی غیر مسئولانه که انتظار می رفت با دقت بیشتری پیگیری می شد. امروز نه تنها احظار وزیر خارجه ایران در مجلس را طلب می کنیم، استیضاح وزیری که این همه نفوذ و ترور را نتوانست مدیریت کند را نیز به جد خواستار هستیم.
1
0