۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۷۹۳۰۳
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم:

هنر ریاست جدید مرکز خدمات، هماهنگی در عین استقلال است

هنر ریاست جدید مرکز خدمات، هماهنگی در عین استقلال است
آیت الله محمدی عراقی با اشاره به هماهنگی مرکز خدمات با حوزه و شورای عالی گفت: هماهنگی با استقلال منافاتی ندارد و هنر مدیریت شماست که این هماهنگی را می تواند ایجاد کنید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله محمدی عراقی ظهر امروز در مراسم معارفه و تکریم رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(س) گفت: در روایات کمتر امری به اندازه خدمت به مردم مورد تأکید و توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم عبادت و جهاد در راه خدا است و طبق روایات کسی که خدمت می‌کند مانند کسی است که در خون خودش در راه خدا می‌غلتد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بنیان‌گذار مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری از زحمات شما تشکر می‌کنند و وظیفه داشتم از جانب حضرت آقا و ایشان عرض سلام و تقدیر را ابلاغ کنم.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی عاشق خدمت هستند، گفت: مدیریت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شرایط بسیاری دارد ولی مهم‌ترین شرط مسئولیت در این مرکز عشق به خدمت است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با بیان اینکه عشق به خدمت سرمایه تمام کسانی است که در این مرکز هستند، گفت: فعالیت در مرکز خدمات یک کار کارمندی نیست، بلکه اصل در اینجا خدمت عاشقانه است؛ لذا تکریم روحانیون و حفظ عزت آنها اصلی اساسی است که باید در تمامی برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تأکید ابلاغیه رهبری بر هماهنگی مرکز خدمات با حوزه علمیه و شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: این هماهنگی با استقلال منافاتی ندارد، بلکه این هنر مدیریت شماست که این هماهنگی را می تواند ایجاد کنید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم بیان کرد: اقدامات مناسبی در دوره مدیریت حجت الاسلام و المسلمین ربانی انجام و سامانه‌های خوبی ایجاد شده تا طلاب نیازی به مراجعه به مرکز نداشته باشند و به صورت مجازی امور خود را پیگیری کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عراقی حکم انتصاب رئیس مرکز خدمات و اعضای جدید هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه را قرائت و از زحمات 10 ساله حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس سابق این مرکز قدردانی کرد.

ارسال نظرات