۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۷۹۳۹۰
امام جمعه ازنا:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پاسداری از اسلام و انقلاب است

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پاسداری از اسلام و انقلاب است
لرستان - حجت الاسلام سپهوند بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا پاسداری از اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، عصر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران ازنا، گفت: شهدا برگزیدگان خداوند و انبیاء الهی هستند.

خانواده شهدا الگوی استقامت هستند

امام جمعه ازنا با قدردانی از خانواده شهدا افزود: خانواده شهدا، الگوی استقامت و ایثار برای جامعه هستند و منزلت و جایگاه آنان، کمتر از شهیدان نیست.

وی با تأکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و حفظ آثار آنان و تجليل و تكريم از خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان در واقع پاسداری از اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت‌ و ترسیم مسیر حرکت نسل ها در امتداد یکدیگر، مهارت و هنری است که خانواده‌ شهدا، با تأسی از سیره‌ فاطمی، با درایت و استقامت میدان‌دار آن هستند.

وی بیان داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی و نهادینه سازی ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل نو است.

امام جمعه ازنا تأکید کرد: در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از همه ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای به ویژه فضای مجازی استفاده شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی و مدیریت جهادی است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات