۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۹۲۷۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

میدان در هر کشوری اولویت و پشتوانه است

میدان در هر کشوری اولویت و پشتوانه است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که در هر کشوری میدان اولویت و پشتوانه است، گفت: امروز همه ما باید قدر شهدایی همچون سپهبد شهید سلیمانی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی بخش چهاردانگه ساری با تأکید بر این که در هر کشوری میدان اولویت و پشتوانه است، گفت: امروز همه ما باید قدر شهدایی همچون سپهبد شهید سلیمانی باشیم.

وی با بیان این که در دفاع مقدس، دفاع از حرم و حتی امروز میدان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: این شهدا بودند که با جانفشانی و از خودگذشتگی خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

امام جمعه ساری با اشاره به جنایت های تاریخی دشمنان علیه ملت ها به ویژه ملت ایران اسلامی، تصریح کرد: صحیح نیست بعد از شهادت بزرگ مردمی همچون سپهبد سلیمانی ارزش چنین شهیدی را کمرنگ و بحث‌های میدان و دیپلماسی را مطرح کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که چنین اعمالی به هیچ وجه زیبنده نیست و مردم را از درون رنجیده می‌کند، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند در هر کشوری میدان در دفاع مقدس، دفاع از حرم و امروز اولویت و پشتوانه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که اگر مجاهدت های سرداران جبهه مقاومت نبود امروز وضعیت منطقه بحرانی تر از هر زمان ممکن بود، تصریح کرد: با مجاهدت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان جبهه مقاومت، توطئه خطرناک دشمن در منطقه خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که اقتدار و عزتی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی دارد مرهون مجاهدت های سرداران رشیدی همچون شهید سلیمانی است، بیان داشت: طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر همپیمانان منطقه ای و بین المللی آنها با مجاهدت های جبهه مقاومت خنثی شد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برنامه ریزی مناسب به منظور رشد، توسعه و آبادانی مناطق روستایی تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها به منظور توسعه و آبادانی روستاها استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه و توزیع 300 بسته معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه در این منطقه اشاره کرد و افزود: باید در این ایام با فضیلت از سخاوت، کرم، علم، رحمت، رافت، صبر و شجاعت حسنی امام حسن مجتبی (ع) درس بگیریم و به این القاب توجه کنیم و به ضعفا توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که سعادت‌مندی انسان در کمک و همدلی به اخوان و مردم است، افزود: باید به مردمی که در مناطق کم برخوردار و محروم زندگی می کنند توجه ویژه ای شود./950/

ارسال نظرات