۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۷۹۴۲۹
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

۳۱ اردیبهشت؛ پایان مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران

۳۱ اردیبهشت؛ پایان مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران
لرستان - مهرابی با بیان اینکه کنشگران اجتماعی فرهنگی و سفیران رضوان در تبلیغات پذیرش حوزه نقش آفرین هستند، گفت: برای موفقیت در این زمینه نشست هایی برگزار شده است.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلاب جدید الورود به مناسبت سال تحصیلی جدید بیان داشت: حوزه علمیه خواهران لرستان امسال 360 طلبه می پذیرد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان افزود: به منظور آشنایی با شیوه تبلیغات پذیرش حوزه های علمیه خواهران، معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان با همکاری روابط عمومی مدیریت حوزه های علمیه کشور و کارگروه تبلیغ و گفتمان سازی  کانون های رضوان، سلسله نشست هایی با حضور کنشگران فرهنگی اجتماعی استان لرستان به صورت مجازی برگزار شده است.

وی ادامه داد: مخاطبین این نشست ها مربیان حلقه های صالحین، مدیران و مربیان فرهنگی و مراکز قرآنی، مدیران و مربیان انجمن های اسلامی، مدیران و مربیان کانون مساجد و ائمه جماعات محلات و مدیران و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش بوده که قریب 150 نفر در این نشست ها حضور داشتند.

مهرابی بیان کرد: در این نشست ها به مباحثی همچون نیاز انسان به دین و نقش حوزه های علمیه در برآورده ساختن این نیازها، اصول دعوت به حوزه، مخاطب شناسی مهارت های ارتباط با نوجوانان و جونان جهت جذب به حوزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کنشگران اجتماعی فرهنگی و سفیران رضوان در امر تبلیغات پذیرش سال 1400 با مدارس علمیه خواهران استان همکاری دارند.

31 اردیبهشت؛ پایان مهلت نام نویسی در حوزه علمیه خواهران

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه پذیرش حوزه علمیه خواهران تا 31 اردیبهشت ادامه دارد، گفت: علاقمندان جهت ثبت نام به مدارس علمیه سراسر استان یا سایت paziresh.whc.ir مراجعه نمایند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات