۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۷۸۲۹۹
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

راه اندازی کانون رضوان در مدارس علمیه لرستان

راه اندازی کانون رضوان در مدارس علمیه لرستان
مهرابی از راه اندازی کانون رضوان در مدارس علمیه خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این کانون ها تأثیرگذاری در زمینه اطلاع رسانی و پذیرش علاقمندان ورود به حوزه علمیه است.

اکرم مهرابی، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران در لرستان بیان داشت: در این مدارس کانون رضوان راه اندازی می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: هدف از راه اندازی کانون های رضوان در این مدارس تبلیغ و اطلاع رسانی در جامعه نسبت به زمان، مهلت و نحوه پذیرش در حوزه علمیه خواهران است.

وی ادامه داد: اساتید و طلاب حوزه علمیه در کانون های رضوان با فعالیت در فضای مجازی و برگزاری جلسات بسیج و آموزش و پرورش در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در زمینه پذیرش حوزه علمیه فعالیت تبلیغی دارند.

مهرابی عنوان داشت: در کانون رضوان هر کدام از مدارس علمیه اطلاعیه ها و اخبار مرتبط به پذیرش حوزه علمیه خواهران در فضای مجازی منعکس می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر جامعه گفت: در این شرایط باید با برنامه ریزی، مدیریت و به کار گیری شیوه های نوین از بستر فضای مجازی در زمینه آگاهی بخشی به مردم و پذیرش حوزه های علمیه نقش آفرین شد.

پذیرش 365 طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به ظرفیت طلاب و اساتید در زمینه نقش آفرینی در عرصه اطلاع رسانی و پذیرش حوزه علمیه خاطرنشان کرد: هر طلبه یک مبلغ است.

مهرابی با اشاره به اینکه مهلت پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، یادآور شد: حوزه علمیه خواهران به مناسبت سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش 365 طلبه در سطح دو و سه حوزوی را دارد./9451/  

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات