۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۷۸۰۲۷
برای سال تحصیلی جدید؛

پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهرا اهواز آغاز شد

پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهرا اهواز آغاز شد
خوزستان - مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) اهواز در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ طلبه می‌پذیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در مقطع تحصیلی سطح (۲) کارشناسی طلبه می‌پذیرد.

دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر با حداقل معدل ۱۲ یا اشتغال به تحصیل در پایه سوم دوره متوسطه دوم با معدل دیپلم حداقل ۱۲ از تعداد واحد گذرانده در دوره دوم متوسطه مشروط به ارائه مدرک دیپلم تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن (متولدین ۵۹ و پس از آن) از شرایط پذیرش این مدرسه علمیه است.

لازم به ذکر است؛ حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی با ارائه مدارک معتبر به تناسب از تخفیف سنی تا حداکثر ۵ سال بهره‌مند خواهند شد؛ همچنین موفقیت در آزمون کتبی و سایر مراحل پذیرش از شرایط عمومی ثبت نام است.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام از ۲۵ بهمن ۹۹ آغاز و تا اردیبهشت ۱۴۰۰ به پایگاه اینترنتی www.paziresh.whc.ir و یا با مراجعه به نشانی فلکه سه راه فرودگاه- خیابان وطن- پلاک ۱۵ اقدام کنند.

گفتنی است؛ توفیق شاگردی اهل بیت (ع) و بهره مندی از فضای مذهبی و آموزشی حوزه علمیه، اعطای دانش نامه سطح (۲) کارشناسی، امکان ادامه تحصیل در حوزه و دانشگاه، بهره مندی از کتابخانه تخصصی و بهره مندی از تحصیل رایگان از امتیازات این مدرسه علمیه است.

علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۱۳۴۴۳۲۳۳۳-۰۶۱۳۴۴۴۷۸۹۶ تماس بگیرند./۹۴۵۴/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محسنیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
شرایط ثبت نام چی هست
0
0