۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۳۱۶۰۱

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان
بازدید دانش آموزان از مدرسه علمیه الزهرا شوش و برگزاری دوره تربیت مربی ویژه خواهران طلبه چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران است.
به گزراش خبرگزاری رسا در اهواز، بازدید دانش آموزان خواهر از مدرسه علمیه الزهرا شوش برگزار شد.
 
این بازدیدها در راستای آشنایی با حوزه علمیه سه شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

در همین راستا نخستین دیدار با حضور تعدادی از دانش آموزان پایه دوازدهم رشته انسانی به همراه دبیر معارف صورت گرفت.
 
در این دیدار استقبال گرم و صمیمی دانش آموزان توسط مدیر و کارکنان و اساتید حوزه صورت گرفت و دانش آموزان از بخش‌های مختلف حوزه ازجمله کتابخانه و آثار پژوهشی و تحقیقاتی و بخش اتوماسیون اداری بازدید کردند.

 در این بازدید مدیر مدرسه علمیه الزهراء به سخنرانی پرداخت و در پایان به هریک ازدانش آموزان هدایایی تقدیم شد.

همچنین به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه آثار تحقیقی طلاب در مصلای نمازجمعه جهت بازدید عموم برگزار شد.

در این نمایشگاه یک ایستگاه برای مشاوره وجذب پذیرش درسال ۹۹ برپا شد و به سؤالات بازدیدکنندگان در مورد شرایط تحصیل درحوزه پاسخ داده شد.

برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه خواهران طلبه

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه خواهران طلبه به همت مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این دوره اعطای گواهی‌نامه پایان دوره، اولویت به‌کارگیری در برنامه‌های تبلیغی-تخصصی توسط دفتر تبلیغات اسلامی، ارتقای رتبه تبلیغی به شرط قبولی در دوره برای­ افراد دارای پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات اسلامی و تشکیل پرونده برای سایرین است.

نام نویسی در این دوره مشروط به دارا بودن مدرک سطح ۲، حداقل سه سال سابقه تبلیغی، داشتن انگیزه کافی برای حضور در دوره و برخورداری از روحیه تعامل و ارتباط­ گیری با کودک و نوجوان است.

خواهران طلبه علاقه‌مند به نام نویسی در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان می‌توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر تا یکم دی ماه به سامانه اینترنتی بلاغ به نشانی https://www.balagh.ir مراجعه کنند.

همایش سبک زندگی اسلامی در حوزه علمیه خواهران ریحانه البنی شادگان با حضور سرکار خانم هنروران کارشناس دینی و مشاور حوزه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها آبادان برگزار شد.

سرکار خانم هنروران ضمن بیان ضرورت سبک زندگی از نظر مقام معظم رهبری و اصلاح خواب، تغذیه و ورزش (مدیریت مثلث زیستی) و نقش آن‌ها در رفتار و سلامتی جسم و جان به بررسی مسائل روابط زناشویی پرداخت.

همایش علمی پژوهشی آموزش افسران آتش به اختیار و سواد رسانه با سخنرانی جناب آقای مومن نسب و حضور طلاب اساتید و کادر مدرسه علمیه طوبی در تالار آفاق شهرستان بهبهان برگزار شد.

از سوی دیگر شیوه همسرداری با سخنرانی خانم قاسمی و حضور طلبه‌های خواهر متأهل مدرسه اعم از طلاب دانش آموختگان اساتید و کادر برگزار شد.

همچنین نشست علمی تبلیغی با حضور رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی بهبهان برگزار شد.

این نشست با سخنرانی حجت الاسلام سفیدگران، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حضرت و حضور طلاب کادر و اساتید مدرسه برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات