۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۹۶۷۱
حجت الاسلام شکریان:

تدابیر حکمیانه و بینش عمیق رهبر انقلاب، عامل شکست توطئه دشمنان است

تدابیر حکمیانه و بینش عمیق رهبر انقلاب، عامل شکست توطئه دشمنان است
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تدابیر حکیمانه و بینش عمیق مقام معظم رهبری را مهم ترین عامل شکست توطئه اخیر دشمنان انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی جریان انقلاب با اشاره به بیانات اخیر رهبری معظم انقلاب، گفت: بینش عمیق و تدابیر حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب در این سال ها مانع دست یابی دشمنان به اهداف شوم آنان در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.
 
وی با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه امور نقشه راهی برای حرکت در مسیر رشد و تعالی است، اظهار داشت: هوشمندی و تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب در کنترل بحران ها و فتنه ها چشم حیرت جهانیان را به خود خیره کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به ناکامی اهداف شوم دشمنان در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل جمهوری اسلامی، افزود: در زمان حیات معمار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین زعامت رهبر معظم انقلاب، دشمنان همواره با برنامه ریزی و صرف هزینه های هنگفت درصدد ایجاد فتنه و توطئه های متعدد برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی اقدام کردند و این تدابیر هوشمندانه و حکیمانه رهبری معظم انقلاب با وجود ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی خنثی شد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی مواضع مسؤولان در هم صدایی با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی، تصریح کرد: مسؤولان کشور در بیان مواضع خود باید دقت کنند و در همه اقدامات و  بیان مواضع خود باید منافع ملی و کشور را در نظر بگیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که نباید با برخی اظهار نظرهای نسنجیده زمینه شادی دشمنان انقلاب اسلامی فراهم شود، خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری، همه تلاش ها باید در جهت زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت در کلام شهدا و  وصیت نامه آنان، تاکید کرد: امام خمینی(ره) فرمودند پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و سردار بزرگ و  پر افتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت، سپهبد شهید قاسم سلیمانی هم بارها در سخنرانی ها و حتی در وصیت نامه خود نسبت به اهمیت شان و جایگاه ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب سفارشاتی داشته اند که باید گوش به فرمان آن باشیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای انتخابات پیش روی جمهوری اسلامی و ایجاد فضای دوقطبی در کشور، خاطر نشان کرد: انتخابات پرشور و حداکثری و انتخاب دولت جوان و انقلابی ظرفیت عظیم جمهوری اسلامی در ایجاد قدرت بازدارندگی و نقش آفرینی ایران در صحنه های مختلف بین المللی و جهانی است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که مهم ترین هدف دشمن در این روزها، دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات پیش روی است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضربه سنگینی به همه توطئه ها و نقشه های دشمنان خواهد بود و مردم کشورمان به طور حتم در خرداد ماه امسال حماسه ساز خواهند شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان درصدد ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی هستند، گفت: به طور قطع با تدابیر حکیمانه و بینش عمیق رهبری معظم انقلاب و به پشتوانه ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی این توطئه ها به شکست مفتضحانه برای مستکبران عالم و دشمنان ایران اسلامی مبدل خواهد شد./950/
ارسال نظرات