۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۹۶۸۹
امام جمعه نورآباد:

شهدا ستارگان درخشان هدایت و مرکز توسل ملت هستند

شهدا ستارگان درخشان هدایت و مرکز توسل ملت هستند
لرستان - حجت الاسلام خانی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: شهدا ستارگان هدایت هستند که مسیر انقلاب اسلامی را برای ما روشن می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، ظهر امروز در  دیدار با خانواده شهید ایوب شیرخانی از شهدای فرهنگی دلفان که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت: شهدا ستارگان درخشان هدایت هستند که مسیر انقلاب اسلامی را برای ما روشن می‌کنند.

امام جمعه نورآباد افزود: شهدا طبق فرامین حضرت امام خمینی(ره) در مقابل تجاوز دشمنان جنایتکار، جانانه ایستادند و جان خود را فدای اعتلای میهن اسلامی کردند که نکند مملکت به دست دشمنان بیفتند.

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت باید در نسل جوان تبیین و ترویج  شود، بیان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون حماسه‌های ماندگار و تاریخی فرزندان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام خانی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان درکنار تکریم  خانواده های معظم شهدا؛ نیاز جامعه را در تبیین و تحقیق وصیت شهدا به عنوان یک اولویت قرار دهد.

حجت الاسلام خانی اظهارداشت: امروز به برکت خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

امام جمعه نورآباد بیان داشت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تداوم راه انقلاب، تربیت جوانانی انقلابی و تحقق آرمان های انقلاب و شهدا است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات