۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۶۷۹۷۱۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران عنوان کرد؛

پایان عمر نکبت بار صهیونیسم جهانی با ظهور جریان مقاومت در منطقه

پایان عمر نکبت بار صهیونیسم جهانی با ظهور جریان مقاومت در منطقه
مازندران - حجت الاسلام صادقی گفت: با ظهور و تقویت جریان مقاومت در منطقه، هر روز رژیم غاصب صهیونیستی به پایان عمر نکبت بار خود نزدیک می شود.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، این روز را فرصتی برای ملت های مسلمان جهان در دفاع عملی از آرمان های فلسطین و قدس شریف دانست.

وی، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس را اقدامی مهم در ایجاد وحدت امت اسلامی برای مبارزه عملی با صهیونیسم جهانی دانست و افزود: قدس و ملت فلسطين يکي از نمادهاي مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود و روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بيني صيهونيست‌ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران، روز جهانی قدس را روز تجلي قدرت اسلام دانست و با بیان این که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز احياي اسلام و روز فرياد رهايي فلسطين از چنگال صهيونيسم غاصب و غارتگر است، ادامه داد: این روز مهم نماد حمايت از آزادي و انسان ستمديده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس روز وحدت و همگرایی امت اسلامی علیه صهیونیسم جهانی است، تصریح کرد: با وحدت و انسجام مسلمانان جهان این رژیم جعلی هر روز به مرز نابودی و محو شدن نزدیک تر می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روز قدس به نماد آزادی خواهی و ظلام ستیزی ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان تبدیل شده است، افزود:
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از چهار دهه است که پرچم دفاع از حقانیت و ملت های مظلوم را با شعار آزادی خواهی، ظلم ستیزی و عدالت طلبی در جهان به اهتزار در آورده است.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در طول دهه های اخیر اشاره کرد و گفت: این رژیم خونخوار با حمایت کشورهای زورگوی غربی، مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با نامگذری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قد همه انسان های آزا دی خواه جهان را به مبارزه علیه جنایت های یک رژیم جعلی فراخواند، ادامه داد: امروز به برکت آن تلاش ها، روز قدس به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز جهانی قدس روز اميد و جهاد همه امت‌هاي مظلوم است، تصریح کرد: همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند اگر همه مسلمانان جهان با هم متحد شوند دیگر اثری از این رژیم غاصب باقی نخواهد ماند.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود به طرح سرتاسر خیانت آلود سازش اعراب با رژیم غاصب صهیونیستی افزود: این طرح با هوشیاری امت اسلامی و ایستادگی جریان مقاومت در منطقه شکست خواهد خورد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، طرح سازش به طور حتم محکوم به شکست است، همان طور که رژیم غاصب صهیونیستی محکوم به نابودی است، خاطرنشان کرد: با ظهور و تقویت جریان مقاومت در منطقه، هر روز رژیم غاصب صهیونیستی به پایان عمر نکبت بار خود نزدیک می شود و به زودی شاهد محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار خواهیم بود./950/

ارسال نظرات