۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۷۹۸۶۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

حضور حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان از تداوم تحریم‌ها می‌شود

حضور حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان از تداوم تحریم‌ها می‌شود
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: حضور حداکثری امید دشمنان به تداوم تهدیدها و تحریم‌ها را به یأس بدل می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر تلاش برای مشارکت حداکثری و تحقق دولت جوان حزب‌اللهی در کشور تأکید کرد.

وی افزود: بدون شک مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی سبب امنیت بیشتر کشور و نظام شده و از سوی دیگر امید دشمنان در ادامه تحریم‌ها و تهدیدها علیه ملت بزرگ ایران را نیز به یأُس بدل می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید رونق تولید و پشتیبانی از تولیدکننده و رفع موانع تولید را اولویت خود قرار دهد، تصریح کرد: تولید به معنی تهیه کالا و خدمات مورد نیاز با استفاده از منابع و امکانات موجود و بدون چشمداشت به دست بیگانه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: میزان تولید و ارزش اقتصادی آن یکی از مهم‌ترین ابزار اندازه‌گیری موفقیت‌های اقتصادی کشورهاست و از سوی دیگر تولید کلید اصلی اشتغال، کاهش تورم و ایجاد ارزش پول ملّی است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در شرایط کنونی اقتصاد برای ساخت ایرانِ قوی، اولویت ویژه‌ای پیدا کرده است؛ لذا سال‌ها است که تقویت بُنیه اقتصادی و اصلاح ساختارهای اقتصادی کشور در سرلوحه مأموریت‌های دولت به‌عنوان شعار سال قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه همچنین در حوزه اقتصاد موضوعی که مورد تأکید ویژه قرار گرفته تولید ملّی است، اظهار کرد: تولید در بافت عمومی برنامه اقتصاد مقاومتی نقش و جایگاه خاصی دارد؛ لذا هم سال رونق تولید داشتیم، هم سال جهش تولید و امسال هم شعار حول محور تولید و با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها است و قبل از این هم شعار استفاده از کالاهای ایرانی باز برای حمایت از تولید بود.

وی با اشاره به اینکه مسئله تولید واقعاً جایگاه ویژه‌ای دارد و با امنیت ملّی، اقتدار ملّی، استقلال و مسئله ایران قوی گره می‌خورد، تصریح کرد: با این توصیف دولت مطلوب مردمی دولتی است که مسئله رونق و جهش تولید را در اولویت اول برنامه‌های اقتصادی خود قرار دهد./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات