۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۸۰۱۷۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

برای دشمنان اسلام، سنی و شیعه هیچ فرقی ندارد

برای دشمنان اسلام، سنی و شیعه هیچ فرقی ندارد
کرمانشاه - حجت الاسلام احمدی گفت: برای دشمنان اسلام، سنی و شیعه هیچ فرقی ندارد، بلکه آنان اصل دین را هدف قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گردهمایی «وحدت و مقاومت» که در مسجد «قبا» شهر پاوه با حضور روحانیون و علمای اهل سنت برگزار شد، بیان کرد: برای دشمنان اسلام، سنی و شیعه هیچ فرقی ندارد، بلکه آنان اصل دین را هدف قرار داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بنابراین امروز می‌طلبد که این اختلاف سلایق بین جهان اسلام برای ایستادگی در برابر دشمنان مسلمین از بین برود تا بتوانیم صفی منسجم و واحد برابر دشمنان دین ایجاد کنیم.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با این وجود امروز دشمنان اسلام، جریان های منحرف و تندرویی علیه مسلمین ایجاد کرده اند که با اعمال ضدانسانی خود به دنبال بدنام کردن این دین رحمانی و آسمانی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: فرصت برای ایجاد این جریانها و افکار ضدانسانی در جهان اسلام بی گمان نتیجه اختلاف بین مسلمین است، بنابراین باید هرچه سریعتر این اختلافات برطرف شود.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: بنابراین شایسته است که روحانیون به عنوان معتمدین جامعه اسلامی نسبت به ایجاد وحدت بین برادران دینی تلاشی دوچندان داشته باشند، زیرا در صورت وحدت جهان اسلام به معنای واقعی دشمنان هرگز نمی توانند به مسلمین تعرضی کنند، زیرا جرات و توان آن را هرگز نخواهند داشت.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: بنده با مردم اهل سنت بزرگ شده ام و در این مدت هرگز ندیده و نشنیده ام که یک اهل سنت به روحانی اهل تشیع توهین و بی احترامی کند که این نشان از بصیرت دینی در بین این برادران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بنابراین ضروری است که جهان اسلام چهره واقعی دشمنان را بشناسد و در مقابل آنان به ید واحده ای تبدیل شود تا بتواند در جبهه های مختلف در مقابل معاندان دین موفق باشد./1400/

ارسال نظرات