۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۸۰۲۰۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شناساندن معروف از اولویت‌های جامعه امروز است

شناساندن معروف از اولویت‌های جامعه امروز است
اصفهان - آیت الله سلیمانی براولویت بندی‌های مشکلات جامعه تأکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های جامعه امروز شناساندن معروف است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی سه شنبه شب درجلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: در جامعه‌ امروز اگر آمران به معروف و ناهیان ازمنکر تفاوت فکری ندارند، تفاهم فکری دارند.

وی با اشاره به لزوم اجرای معروف و کاهش منکر در جامعه از سوی مسؤولان قضایی و اجرایی در نظام اسلامی ایران، افزود: برای اجرای معروف و کاهش منکرات در جامعه فعالان در این عرصه بدون توجه به تهدیدات با تمام توان وارد میدان شده اند.

آیت الله سلیمانی با تأکید بر اینکه منشأ کم رنگ شدن ارزش‌ها در جامعه اسلامی مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نیست اظهارداشت: ریشه اصلی کم رنگ شدن ارزش‌ها در جامعه اسلامی تهاجم فرهنگی دشمن به مبانی اعتقادی نسل جوان است.

به گفته وی مشکلات اقتصادی در کم رنگ شدن ارزش‌ها بهانه‌ای بیش نیست بلکه عامل قوی‌تر، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به راهکار‌های مقابله با منکرات از نگاه آیات و روایات اشاره کرد و گفت: یکی از راهکار‌های مقابله با منکرات الگو قراردادن سیره و رفتار اهل بیت (ع) است.

لزوم راه اندازی کانون های ازدواج آسان برای جوانان
آیت الله سلیمانی افزایش سن ازدواج در کشور را یکی از مشکلات پیش رو اعلام کرد و برتشکیل و راه اندازی کانون‌های ازدواج آسان در شهرستان کاشان تأکید کرد و گفت: یکی از کار‌ها و فعالیت‌های اولویت دار تأسیس و راه اندازی کانون‌های ازدواج آسان در شهرستان کاشان است.

به گفته وی خیرین همانگونه که دربخش‌های مسکن سازی، مدرسه سازی، بیمارستان سازی و خدمات اجتماعی درخشیده و خدمات قابل توجهی دارند، دربخش ازدواج‌های آسان نیز می‌توانند منشاء خدمات بیشماری باشند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه افزایش سن ازدواج نمی‌تواند تداعی کننده مدینه فاضله برای جامعه اسلامی باشد، گفت: تا زمانی که بسیج همگانی و ی نهضت عمومی در جهت ایجاد اشتغال و مسکن جوانان انجام نشود، مشکل افزایش سن ازدواج در کشور حل نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان براولویت بندی‌های مشکلات جامعه تأکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های جامعه امروز شناساندن معروف است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات