۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۸۰۲۵۴
یادداشت؛

تاجزاده؛ از تخلف انتخاباتی تا دلسوزی برای قانون اساسی!

تاجزاده؛ از تخلف انتخاباتی تا دلسوزی برای قانون اساسی!
شاید بتوان گفت که یکی از طنزهای تلخ این روزها، این بوده که کسی از لزوم پایبندی به قانون اساسی دم می زند که خود ذره ای اعتقاد به قانون اساسی نداشته است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مصطفی تاجزاده، وزیر کشور دولت اصلاحات و از محکومان فتنه 88، در ادامه نامه های سر گشاده و موهن خود، در تاریخ 19 اردیبهشت نیز با نگارش نامه ای با مضمون لزوم بازنگری قانون اساسی، به عقده گشایی نسبت به رهبری و نهاد های حاکمیتی پرداخت.

یار غار باغی انقلاب که ید طولایی در خود شیفتگی و خود مهم پنداری دارد، با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در 12 اردیبهشت، خود را مخاطب سخنان رهبر انقلاب دانسته و تلاش نموده است تا با نگارش نامه، دایه مهربان تر از مادر شده و برای اصلاح قانون اساسی اشک تمساح بریزد!

معاون سیاسی و سرپرست  وزارت کشور دولت اصلاحات که حتی در میان هم حزبی های خود نیز پذیرش چندانی ندارد و همین موضوع سبب گردیده تا بار دیگر دچار اختلال فکری و شخصیتی گردد، از یکسو از عدم اعتقاد به قانون اساسی و لزوم اصلاح ساختار آن سخن به میان می آورد و از سوی دیگر خود را دارای تجارب و توانایی بالا جهت اداره امور کشور از طریق شرکت در انتخابات ریاست جمهوری - آن هم در بستر همین قانون اساسی- می داند و فریاد پایبندی به قانون اساسی سر می دهد؛ سخنان متناقضی که هرصاحب عقلی را به آن وا می دارد که لبی از روی تأسف گزیده و برای شفای عاجل ایشان دعا کند!

شاید بتوان گفت که یکی از طنزهای تلخ این روزها، این است که کسی از لزوم پایبندی به قانون اساسی دم می زند که خود ذره ای اعتقاد به قانون اساسی نداشته و ظاهراً دوران پر از تلاطم دولت اصلاحات که جنابشان مسئولیت برگزاری انتخابات مجلس ششم و آن فاجعه ماندگار را برعهده داشتند را فراموش کرده است؛ تخلفاتی که سبب صدور حکم انفصال از خدمات دولتی و حبس وی توسط سیستم قضایی گردید.

موضوع دیگری که در این نامه دیده می شود، عقده گشایی جریان فتنه و برانداز نسبت به رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه و تغییر ساختار نظام اسلامی و حذف ولی فقیه از رأس نظام می باشد؛ موضوعی که سال هاست همچون خیالی خام در ذهن جریان اصلاحات پرورش یافته و در برهه های مختلف چه در مکتوبات و نامه نگاری ها و چه در اظهار نظرها و چه در اردوکشی های خیابانی سال 88 و فتنه انگیزی های سال های 78، 88، 96 و 98 از زبان بزرگان اصلاحات به طرق مختلف بیان شده و در نامه تاجزاده نیز بار دیگر عنوان شده است.

در حقیقت تاجزاده تا آنجا پیش رفته که خود را در قامت رییس شورای اصلاح قانون اساسی فرض کرده و به دنبال حذف ولایت فقیه و ادغام کردن رهبری و ریاست جمهوری برآمده است!

ظاهراً حافظه تاریخی تاجزاده نیازمند بازسازی مجدد است! و جناب لیدر فتنه 88، جریان 8 ماه فتنه انگیزی و آشوب و اغتشاش و پنجه کشیدن بر صورت جمهوریت و قانون اساسی پس از انتخابات سال 88 را که توسط وی و هم حزبی هایش، هزینه ها و خسارات فراوانی بر نظام اسلامی و مردم تحمیل شد را فراموش کرده اند و یا تا آنجا قانون اساسی را قبول دارند که منافع حزب و باند سیاسی شان تأمین گردد!

اگر حمایت های جناب کاتب جریان اصلاحات از منافقین، خاندان منفور پهلوی، نهضت آزادی و موضوعاتی از این قبیل را در کنار عملکردهای پر خسارت مسئولیتی نامبرده، به عنوان تکه های پازل شخصیتی وی کنار هم بگذاریم، به عمق دلسوزی جناب تاجزاده نسبت به انقلاب و ایران اسلامی پی می بریم!

حال باید به این جناب به ظاهر دلسوز مردم و قانون اساسی گفت: «ما را به خیر تو امیدی نیست؛ شر مرسان»./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
تکلیف تاجزاده که روشنه.
سایقه بدی در تعامل با نظام داره
4
0
کالکشن بهار
United States
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
شکست اصلاحات از الان در انتخابات روشنه
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
انتقاد از .. اصلاح طلبان
3
0
ناشناس
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
رسا جون چرا داری پیام های ما رو سانسور میکنی؟
اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
ووانتقاد
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴
خاک بر سر ..طلبان که این ..بخواد واسه شون رییس جمهور بشه
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
اون از اون نجفی ... هفت تیر کش
اینم از این ... زندانی بد سابقه و محکوم امنیتی
واقعا اینا خجالت نمی کشن
0
0