۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۶۸۰۲۷۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

آمریکا ریشه جنایات افغانستان است

آمریکا ریشه جنایات افغانستان است
اصفهان - نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن محکومیت حوادث اخیر افغانستان گفت: آمریکا و دشمنان مسلمانان و کشورهای غربی ریشه جنایت‌های افغانستان هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به جنایت تروریستی افغانستان این جنایت را یک فاجعه قلمداد کرد و گفت: به نظر می‌آید که داعش در این جنایت که در آن بیش از 80 نفر از دختران جوان محصل روزه‌دار به شهادت رسیدند دست داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد:  البته ریشه همه این حوادث تروریستی در کشور افغانستان، آمریکا و دنیای غرب و دشمنان مسلمانان هستند که در این کشور به اشغالگری و توطئه و جنایت دست می‌زنند و گروه‌های تروریستی تربیت شده اینها هستند.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه دشمنی با تشیع با توجه به اینکه این دانش آموزان شیعه بودند در این حادثه تروریستی به خوبی مشخص است، اظهار کرد: این جنایات که باعث تأسف و تأثر همه انسانهای آزاده هست را به شدت محکوم می‌کنیم و خواستار پیگیری و برخورد جدی با عوامل و آمران این جنایات هولناک در کشور افغانستان هستیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات