۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۸۰۳۰۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی حتمی است

زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی حتمی است
مازندران - امام جمعه نوشهر با اشاره به آغاز انتفاضه جدید در فلسطین بر ضرورت حمایت قاطع همه آزادی خواهان جهان از رزمندگان مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست ها تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین، خواستار موضع گیری قاطع جامعه جهانی به ویژه امت اسلامی در برابر این جنایت های آشکار شد.

وی با بیان این که سکوت کشورهای عربی در برابر جنایت های چند روز اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی، حمایت آشکار از این جنایت ها است، افزود: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد سکوت مرگبار سران مرتجع عرب در برابر جنایت های ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران، سکوت امت اسلامی در برابر این جنایت ها را موجب گستاخ تر شدن رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده امت اسلامی در برابر خباثت این رژیم جنایت کار قیام کند و به عمر نکبت بار آنها پایان دهند.

وی با اشاره به این که در پی یورش جنایت کاران صهیونیست به مسجد الاقصی شاهد گسترده شدن ابعاد جدیدی از مقاومت و اعتراض مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت کاران صهیونیستی هستیم، خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان جهان باید از این قیام و انتفاضه مردم مظلوم فلسطین قاطعانه حمایت کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بار دیگر ماهیت پلید و شیطانی صهیونیست های غاصب و حامیان آنها برای ملت های جهان آشکارتر شد، خاطرنشان کرد: این جنایت ها به طور حتم زوال و نابودی رژیم سفاک صهیونیستی را تسریع خواهد کرد و به زودی شاهد از بین رفتن این غده سرطانی از منطقه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود همچنین به پاسخ های قاطعانه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی در برابر خباثت صهیونیست ها اشاره کرد و افزود: آزادی خواهان جهان به ویژه امت اسلامی باید از این اقدامات در برابر رژیم صهیونیستی قاطعانه دفاع کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز که انتفاضه جدیدی در سرزمین های فلسطین آغاز شده نیازمند حمایت های قاطع جبهه ضد صهیونیستی در سطح جهان هستیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم حمایت های قاطعانه امت اسلامی از مردم و مجاهدان فلسطینی به نابودی کامل رژیم خبیث صهیونیستی منجر خواهد شد.

وی، حقوق بشر را ابزاری برای منافع و مطامع کشورهای مستکبر جهان عنوان کرد و افزود: این روزها که شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان بی گناه و مظلوم فلسطینی و افغانستانی هستیم، مدعیان حقوق بشر همچون گذشته با سکوتشان وابستگی و لذت خود را نشان دادند.

امام جمعه نوشهر، اقدامات چند روز اخیر صهیونیست ها را نشان از خوی وحشی گری و قرون وسطایی این رژیم جنایت کار دانست و خاطرنشان کرد: حتی یک لحظه سکوت در برابر این رژیم خیانت بزرگی به بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در بخش پایانی سخنان خود با حمایت قاطع از مقاومت اسلامی و انتفاضه مردم مظلوم فلسطین بر حمایت قاطع آحاد امت اسلامی از مردم بی گناه فلسطین در برابر جنایت کاران صهیونیست تأکید کرد./950/

ارسال نظرات